Phobia Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Lone er på apoteket og kjøper test nå I mens kan vi heie på henne : HEIA LONE; HEIA LONE Lykke til med testen - babystøvet svirrer i luften
Shabby Chic,jente07+aug'10 Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 å,så spennende!! Jeg er med: Heia heia heia!!!! :oD
trollemor med hybelboer Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg også, heia heia, heia, heia
Lone35 =0) Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 ha ha...Dere er koselige. Kjøpte en pakke Clearblue digital med tre tester, så nå slipper jeg å henge på apoteket hele tida.... Tok en test da jeg kom hjem. (Nå nettopp) Klarte ikke å la være altså, selv om det kun er to timer siden jeg drakk og to dager til IKM med spotting. "Ikke gravid" stod det på testen. Ja ja, jeg fikk kjøre 40 minutter med Bjarne Brøndbo ihvertfall da...-"som splintra speil som glass i skår, livet kainn itj limes når det e' knust over år....ljomet det blant annet i høyttalerne. Bare en herlig cd. Testen ja...niks positiv. men tusen takk for støtten jenter. Jeg ble rørt jeg. Sikkert noe som feiler meg ettersom jeg har vært kvalm i fire fem dager og hodepine likeens. Sukk...Håper dere lykkes ihvertfall...depp depp..
mari~m/ lillebror. Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Hiver meg på den jeg også heia heia heia. dette blir spennede!!!!!!!!:0) Men er hun ikke snart tilbake?
Phobia Skrevet 23. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2006 Hæh ?????? Nå ble jeg sjokka her. Kan det være at du og jeg har en mystisk sykdom da Lone....en som ligner på svangerskap ?? Hm. Eller er det bare tidlig ennå... For din del som ikke spotter eller noe, så er det jo ennå håp da Ikke depp helt ennå da Lone, tante må jo iallefall komme først. Men du ? Les "prøvehumor" innlegget her da, det fikk meg i bedre humør. Ler ennå når jeg tenker på det og tør ikke gå inn å lese det på nytt på jobben, det er hylemorsomt Trøsteklem (depper litt med deg uansett jeg..)
Lone35 =0) Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Takk for støtte og trøst. Venter fremdeles på IKM med kvalme og hodepine... :-( To tester i esken. Venter til fredag ikm, jeg nå. Orker ikke før. Må ha helga å kose meg på HVIS det skulle bli positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå