Gå til innhold

Søren og... var på UL i dag...

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på UL - etter å ha brukt 225 ie i 5 dager. Nesten INGEN egg! noen små, + 1 på hver side som kun var størrelse ca 10.

Vi som gledet oss sånn! Trodde kanskje vi skulle til Haugesund i helgen, med rognposen full av egg :-)

Ja ja.. skal øke dosen til 300 ie og ny UL på fredag. Håper det gjør susen!!

Lykke til alle sammen :-)

AK72

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6036550-s%C3%B8ren-og-var-p%C3%A5-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-) Holder på med kort protokoll... det vil si ingen spraying/nedregulering - begynte å stikke dag en i mens syklusen - så derfor burde de vært større nå - men men - det tar seg vel opp :-)

Tusen takk for svar i allefall :-)

Klem

Annonse

Kjenner meg igjen.Hos meg eksploderte størrelsen bare på en helg.Begynnte på 112,5 og 150,økte til 225 og ca en uke på 300-og de siste 3 dagene hadde de nesten eksplodert i størrelse.Legen lurte på om jeg var blitt utsatt for bombeterror........Heee heeeeee....

Tror ikke du trenger å bekymre deg.Jeg var på 4 ul-og det ble heldigvis den siste-for da så det bra ut.Og i går onsdag ble det tatt ut 14 egg.Spent i dag på hvor mange som er blitt befruktet.

Det går nok bra skal du se.Lykke til!

ååå så bra!! :-) Gleder meg til i morgen, for å se om det er noen endring.. Fikk faktisk litt sånn "eggløsnings følelse" i morges. Så det skjer nok noe der inne :-)

Tusen takk for koselig svar!

Dette tror jeg skal gå veldig bra. Jeg økte ikke ie men fortsatte fire dager ekstra for å modne flere egg. Det er helt fantastisk hvor mange fler som modnes på noen dager.....Det ble 13 dager med sprøyter...

Vet at det er lett å tenke neg. når man må utsette egguttaket, men det er jo for at du skal få flere gullegg og da er det litt lettere å komme seg igjennom dagene !

Er i dag på rugedag 6 og har ingen sympt. Skulle ønske jeg kjente noe....Dette er de lengste dagene i mitt liv tror jeg.....

LYKKE TIL UTTAK/INNSETTING/RUGETID !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tusen takk for oppmuntring! :-)

Var på ny UL i dag, og nå har jeg fått 6 egg. 2 litt store, og resten litt små.. men ny ultralyd på mandag, og de mener egguttak på torsdag!!

Utrolig spennende tid dette!!

Klem fra meg!

:-)

Ja, det er sikkert utrolig lange dager å vente på om egget fester seg!! Krysser alle fingre for dere! Henter min 3 gonal-F 900 i dag... dyre dråper!! Er allerede oppe i 16000 i medisiner! *gulp* Ja, ja.. det er verdt det! Ny UL på mandag, og mulig egguttak på torsdag... det vil si innsetting neste lørdag! Fantastisk! Ååå som vi gleder oss til å bli mamms og papps!

Klem fra meg

Annonse

Så superbra at det ordnet seg:). Det her blir jo kjempespennende. Vet hvordan det er å tro at nå skal man reise opp og alt skal settes igang og så blir det ikke slik. Så nå har dere mye å se frem til!

Jeg har det omvendt denne gangen. Skal ikke ha eggutvikling, rart ikke sant hvor forskjellig det er. Har måttet avbryte 2 ganger nå, så får satse på at alle gode ting er 3:).

Lykke til krysser fingerne for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...