Gå til innhold

Skal slutte med pillen 29 sept.

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å slutte med pillen for å begynne å prøve med nr 2 den 29 sept. Bestemte oss for at vi skulle ha ferien først før vi begynte slik at vi (jeg ) kan ta meg en glass vin til middagen en gang av og til når vi er på ferie.

Burde jeg begynne med folsyre nå før jeg slutter med pillen, eller skal jeg vente med det til jeg slutter med pilla?

Håper jeg blir gravid raskt etter pilleslutt.......er sååå babysjuk igjen;-)

Tulla vår er blitt 16 mnd nå..så nå er det på tide

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6036455-skal-slutte-med-pillen-29-sept/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ikke skade å starte opp med folsyre allerede nå. Jeg vil egentlig anbefale dere begge å starte allerede nå med multivitaminer og tran/omega 3. Folsyre er jo som sagt veldig bra for deg, dessuten kan b vitaminene også hjelpe deg. For han er det spesielt zink og selen som er viktig. Selvom dere har klart å bli gravide en gang før skader det jo ikke å gi kroppen litt påfyll og hjelp :)

Lykke til

Jeg slutta med p-pilla den 26 juli. Ikke fått tilbake mensen enda:=( Trur neppe at jeg er blitt gravid for jeg har tatt test og er negativ. Så nå håper jeg syklusen min skal komme i rute snart.

Jeg har gått kun på p-pilla i 2 mnd og utsatte mensen de 2 mnd. Trudde mensen skulle komme fort tilbake jeg, men nei. Så jeg må bare prøve å være tolmodig.

Har du gått lenge på p-pilla anonym???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...