Gå til innhold

Noen som har peiling?

LeneBIM

Anbefalte innlegg

Jeg er nå gravid, i 10. uke. Sist jeg var gravid mistet jeg i 16. uke, og nå er jeg bekymra da.. Moren min holdt på å miste meg da hun var gravid med meg , men dafikk hun noe som het cerslage (e.l.). Det innebærer at man syr/ knyter fast livmorhalsen, fordi den er for svak til å klare en graviditet, det er i hvertfall grunnen til at jeg kom til denne verden. Men kanskje det er mer eller mindre slutt på dette, jeg har ikke klart å finne noe om det..

Er det noen som vet noe om dette? Det hadde vært alright om noen har erfaringer med dette som... Det er jo tross alt snart 30 år siden moren min hadde d...

Eller evt andre metoder for å forebygge for tidlig fødsel.. Blir glad for alle svar!!!

Fortsetter under...

hei!

Jeg er nesten helt sikke rpå at de fortsatt bruker en slik metode. En kollega av meg måtte binne/sy eller hva det nå er opp livmorhalsen. Tror det yngste barnet er 12 år så det er en stund siden. Jeg har selv mistet i ma to ganger og spurt legen min om dette kunne være noe for meg. Men i og med at barna dør i magen min og blir der inne i flere uker etterpå tyder ikke på at det er det som er problemet mitt.

Jeg har fått progesterongele og blodfortynnende som jeg skal begynne med ved neste eventuelle svangerskap. Skal bruke begge frem til uke tolv da morkaken overtar produksjonen av progesteron eller det gule legmet. Men jeg har ikke fått påvist hverken det ene eller det andre, har kun fått det skrevet ut for å prøve..

Men har du fått sjekket livmorhalsen din, slik at du vet om den er for "slapp" til å holde et barn?

jeg skjønner så utrolig godt at du er bekymret, det kommer jeg også til å bli. Men, sjansene for at du kommer til å ha et langt og sundt svangerskap er mye større enn det motsatte.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...