Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Nå er det inn å navngi barnet etter hvor det har blitt unnfanget. Hva er deres mening om trenden? Apple= The big Apple... Kan jeg kalle sønnen mitt Troms eller Bardu? Synes det er pene navn. Uvant, men søtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Kall ungen din akuratt hva du har lyst til! Jeg synes forøvrig trenden er noe rar, men meg om det.... Kan jo bli mye rart etterhvert; Toten, Larvik, Tryvann.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg synes slike navn er veldig på kanten. Jeg foretrekker tradisjonelle navn. Ola og Kari framfor Banan og Eple. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Ikke enig! Apple er et nyyydelig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Troms kan faktisk funke. Men Bardu!!?!! Det går ikke i dethele tatt. Det er ikke sikkert det er lov en gang. Det tror jeg ikke faktisk. Er jo ikke lov med BJørn og Stein lenger heller har jeg hørt. Da går ikke Bardu. Ikke meninga å være kjip altå. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Hei. Hvorfor ikke kaste seg på trenden! Jeg liker å være der det skjer. Du vet, henge med på det nye. Jeg har for eksempel handlet flere av mine mammaklær i Italia. Liksom for å unnga ren H&M look. Vi, mannen min og jeg, har tenkt på navnene Marino, Molise, Verona. Så da er vi flere om å velge bynavn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 da får jeg ta finnsnes da, ble laga i ferien:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #8 Del Skrevet 23. august 2006 Hehe. Og jeg må ta Lillehammer... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #9 Del Skrevet 23. august 2006 Ørsta her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #10 Del Skrevet 23. august 2006 Er det sånn at alle vet hvor barnet ble laget eller??? Blir litt usikker og lei meg. Vi vet ikke hvor barnet vårt ble laget. Bare sånn cirka... Wenche Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #11 Del Skrevet 23. august 2006 Da må ungen min bli hetende Ytre Vinje:) Ha-ha. Men alvorlig. Du, hovedinnlegger. Slow down. Troms?? Bardu?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #12 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg synes man får gjøre som man vil. Kitty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #13 Del Skrevet 23. august 2006 Hvorfor er alle anonoyme her??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #14 Del Skrevet 23. august 2006 Troms er ålreit. Men minner litt om Brødrene Dahl om jeg skal være ærlig. Sorry for den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #15 Del Skrevet 23. august 2006 min favoritt er by er venetzia. tenk om gullet mitt kunne hete det. Heidi D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #16 Del Skrevet 23. august 2006 da blir navnet på min Skien-senga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #17 Del Skrevet 23. august 2006 Hehe:o) HI du har en god fantasi...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #18 Del Skrevet 24. august 2006 Hehe:) Tommel opp for Ola og Kari! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #19 Del Skrevet 24. august 2006 Dette er jo navn på "kjendisbarn" i hollywood å hører kanskje hjemme i ett amerikansk talende land! tenk deg da på skolen..paris,apple,brooklyn..å si det på norsk.. nei du bør ikke kalle sønnen din troms eller bardu! herrlighet da kvinnemennseke..hvorfor ikke oslo eller drammen mens du er igang!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #20 Del Skrevet 24. august 2006 For å si det sånn da, så skjeeer det ikke at baby blir hetende Tveita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #21 Del Skrevet 24. august 2006 Dette er KULE navn i USA og England, men ikke i Norge...Sorry.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. august 2006 #22 Del Skrevet 25. august 2006 Min sönn heter Felix Orlando..... Ble unnfanget i Orlando, Florida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny bebis i magen! Skrevet 25. august 2006 #23 Del Skrevet 25. august 2006 Hm, tipper det ikke er så kult å gå rundt å hete Ålesund. Hvordan i hekken skal man vite kjønnet på ungene hvis de heter slike navn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå