Gå til innhold

Nå har jeg prøvd grete roedhe, suppediett, og bare vanlig slanking

Anbefalte innlegg

Nå har jeg prøvd grete roedhe, suppedietten, vanlig slanking og ingenting hjelper..... jeg gikk ned 7 kilo med grete roedhe, men så stoppet det. så la jeg på meg 3 kg igjen.

suppedietten reduserte meg med 3 kg, men 3 kg gikk på igjen.

Vanlig slanking med sunn og redusert mat, og masse trening gir ikke resultater i det hele tatt.

Jeg har forsøkt å gå ned i vekt siden lenge før jul nå......

Reductil forsøkte jeg for 3 år siden, og de hjalp ikke i det hele tatt.

Nå mister jeg helt motet.....vet ikke hva jeg skal gjøre. veier 107 kilo....

og er 178 cm.

Så jeg er svær.....

lurer på å begynne med Herbalife......

Fortsetter under...

hm...jeg lurer fælt på hva du spiser etter en endt diett/kur/slanking? Går du tilbake til samme gamle, så er det ikke noe rart du legger på deg.

Jeg går på sykehusdietten, og det du skriver: at du gikk ned 3 kg, men de la du på deg igjen. Det vil da si du gikk 1 uke og så begynte med vanlig mat ikke sant?? Der har du da svaret. Du må legge om kostholdet ditt. Spis ofte og lite. Tren, tren, tren.....

Hva med et lavkarbo kost?Kutte ut poteter,pasta,ris og spise grovt brød istedet for finere brød. Jeg brenner for lavkarbokost og anbefaler at du titter innpå denne linken

http://forum.lavkarbo.no/

Her er det mange forskjellige veier å gå,men de fleste er ment som varig kostholdsendring,du må legge om livsstilen.Her er ingen sultekurer,tvert om,masse god mat og grønt.Anbefales ikke å komme i ketose mens en ammer,men ammer du ikke,er det fritt fram(stort sett).

Håper å se deg der inne :)

Kutte ut sukker også,bruke fruktose eller annet søtningsmiddel i stedet.Splenda f.eks. Bare ved å kutte ut og erstatte risen,pastaen og poteten med grønnsaker(kokt,stekt,rå),opplever mange at vekta går ned.

Jeg trener mellom 2 og 5 ganger i uken.

når jeg ender en kur går jeg tilbake til det kosthold jeg fortsatte med etter grete roede.....altså sunt og variert kosthold.

Bare det at da veier jeg ikke maten.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...