Gå til innhold

Er det ikke rart...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så godt som mange av oss her inne har blitt kjent gjennom skriving, kankje aldri kommer til å møtes in "live"

Bare kom til å tenke på det - for jeg føler virkelig at jeg kjenner dere godt!!! Ja, ja.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det e rart. Om det i det minste va stor sansynlighet at vi treftes på sjukhuset... men syns det e vældi få som ska fø i Bodø i desember som e hær inne.. men kommer kanskje fleire etterkvært...

Skrevet

Jo, det er veldig rart egentlig.........

Tror jeg blir alene på Ahus i desember (rundt min termin)!! For det er vel ingen andre gravide enn oss her på BIM?? :-)

Skrevet

Merkelig....Blir nok alene på Drammen når jeg skal føde i desember oxo tror jeg :)

Skrevet

vi skal ikke bare okkupere et sykehus hele desember da og passe på hverandre fram til vi føder.... må vel få hjelp av noen leger og jordmødre og...

Skrevet

Jaaaa, den er jeg med på!! Hvor stilig hadde ikke det vært!!

Skrevet

Jeg kommer i hvertfall ikke til å møte dere på føden siden jeg holder til i Bergen... :-((

Ja, du har rett, Popkind.. det er akkurat som vi kjenner hverandre skikkelig nå, det er kjemperart!! Men så har vi jo pratet sammen daglig her inne i et halvt år også da.. og tatt opp alt mellom himmel og jord...både av gode og vonde ting.

Er litt misunnelig på de av dere som bor så nært at dere kan trille turer sammen!!

Skrevet

*lucy*

du er ikke aleine... jeg skal også fødde i drammen

klem

Skrevet

ja, jeg er enig med dere!! det er litt rart å tenke på , at vi mest sannsynlig ikke vil møtes i levende live...hmmm, internett er noe rare geier...

jeg er også litt misunnelig på dere som kan trille sammen.. her jeg bor, er det ingen... må ta bussen i 25 min først i såfall...

Skrevet

Min aller beste vennninne møtte jeg her inne på Juli-klubben 2004 faktisk !

Nå har vi daglig kontakt nesten og jeg er blitt så glad i henne !

Så hvis man finner tonen med noen spesielt, vil jeg anbefale dere å møtes !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...