Gå til innhold

Juni: I morgen skal jeg i jobbintervju.. og jeg gruer meg så fælt

Anbefalte innlegg

Hjelpes meg.... Er helt kvalm her jeg.....

Var på et intervju for et par mndr siden, og jeg fikk helt panikk. Klarte nesten ikke å få frem et ord, og jeg følte at jeg bare satt der og stamma. Uff..Forferdelig opplevelse.

Da jeg kom inn i dette intervjuet, ble jeg møtt av en mann med lyseblå skjorte med hvite snipper på og GULLskilt på brystet hvor det så fint sto butikksjef på. Rart jeg ble nervøs eller?

Jeg fikk ikke den jobben...

Så i morgen er det ny runde. Dette er også på en stilling i en butikk. Det var en dame som ringte meg. Hun hørtes ut som om hun var godt voksen og hadde en koselig dialekt. Vi skal møtes på en cafè i morgen. Høres litt hyggeligere ut denne gangen.

MEN jeg gruer meg så forferdelig. For det første er det veldig rart for meg å være arbeidsledig. Aldri vært det før jeg. Jobbet siden jeg var 17 år, og det å gå hjemme å få dagpenger er ikke helt min greie. Det å gå i intervjuer har jeg heller ikke så mye trening i. Har bestandig ordnet seg med jobber for min del.

Jeg har bestemt meg for at jeg skal bare sitte der og prate. Ikke legge på hverken det ene eller det andre. Hvis denne damen er interessert i meg, så skal det skje på et naturlig grunnlag.

ÅÅ!! Ønsk meg lykke til i morgen da, damer!!

eller...nei! Det skal man visst ikke gjøre foran et jobbintervju..

Tenk på meg iallefall da..Det er kl 10..

Klemmer fra

Fortsetter under...

det kommer til å gå så fint! ikke tenk på det andre intervjuet som ikke gikk bra, men ta det som det kommer! er jo fint å møtes på en kafe da så blir det ikke så formelt!

skal tenke på deg jeg og krysse fingrene for at jobben blir din:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...