skytte75:) Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Hvordan virker de, hvor kan de kjøpes, og når begynner man på dem? Hilsen ei som begynner å bli fødeklar..
Bilba og gutta :) Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 De skal styrke livmoren, så når riene først setter i gang er de mer effektive og mindre vonde slik at fødselen skal gå lettere og raskere. De skal også styrke mellomkjøttet for å unngå revning. I tillegg skal de hjelpe livmoren til å trekke seg raskere sammen etter fødselen - siden den er så godt styrket. Jeg begynte i uke 35, men det varierer når folk begynner. Har hørt ca 1 mnd før termin....har nå smelt i meg 2 bokser snart jeg. De koster 180 og fås kjøpt på helsekost. Merket solaray er vist best.
skytte75:) Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Supert:) Sånne vil jeg ha!! Mer shopping!!
Bilba og gutta :) Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Hehe... jeg har hatt veldig sterke kynnere siden jeg startet med dem, så jeg tror de funker faktisk. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå