Gå til innhold

Hva er din oppriktige mening om guttenavnet Emrik?


//MAM\\

Anbefalte innlegg

Vi har gitt gutten vår navnet Emrik, men nå er jeg litt usikker...

Liker navnet godt jeg, men ettersom det i følge ssb bare er 12 som heter det samme her i landet, føler jeg kanskje det er litt sært?? Har fått mange positive tilbakemeldinger på navnet, men folk tør vel ikke si noe annet når vi først har kalt han Emrik.. he..he..

Han er bare 12 dager gammel, så det er jo ikke for sent å bytte navn heller...

Men hva synes du om navnet???

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ikke hørt navnet emrik før, men synes i ikke det er stygt. har egentlig ingen mening om det siden jeg ikke har hørt om det før. aurora er jo heller ikke et supervanlig navn, men kjempefint. navnene passer fint sammen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mening er at d blir litt for spesielt for min smak.. Men d skal du ta lang fart og gi faen i.. hehe... Du må ta det navnet du føler er riktig for han, og et navn du liker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er kjempefint navn jeg, forslo det for sambo men det likte ikke han. Og navnene på barna dine passet også godt sammen. Om det bare er 12 i landet som heter det er jo ikke negativt,og så syntes jeg at navnet passer både til en liten gutt og en voksen mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har likt Emrik en stund nå :o) Synes det er kjempe fint !!

Foreslo det for sambo til evt nestemann (hvis det ble en gutt)

Men han var dessverre ikke enig..

Dessuten har jeg falt pladask for et jentenavn som ligner litt, og vil ikke "bruke opp" navnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo mange som synes navnet er fint! Det var koselig! Ok og høre andre sin mening om navnet også, at en ikke har valgt et helt ubrukelig navn ;-)

Han blir nok hetende Emrik tror jeg! Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå det var kjempe fint. Sjeldent, men ikke rart på en måte. Får jeg en gutt en gang tror jeg har skal hete Emrik han også! Falt pladask for det jeg ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint navn!

Jeg valgte et sjeldent navn på gutten min (Emre). Har fått masse positive tilbakemeldinger... Noen måtte tygge litt på det - men de kom også med positive tilbakemeldinger.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint! Hadde ikke hørt det navnet før i fjor, da jeg leste navnebøker for å finne ideer selv.

 

Så lenge DU/dere er komfortable med det, er det det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...