nil@ Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Kan dere være så snille å si meninga deres! Jeg liker alle navnene veldig godt, men siden det bare er en liten pjokk der inne må jeg jo velge!
Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Å, vanskelig! Liker alle 3 godt jeg, men må vel si at jeg kanskje liker Leander aller best av de
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Jeg synes ingen av disse navna var fine, spørr du meg... Leander høres ut som en miks av Aleksander og et eller annet, Liam er utenlandsk og Matheo mener du vel ikke seriøst? Etter min mening, og det er jo den du spør om, er navnene Aleksander, Lard eller Magnus mye bedre alternativ.
nil@ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2006 Helt riktig. Jeg spør om din mening! Kan ikke forstå hva som er galt med utenlandske navn,men det er jo min mening. Glad for alle tilbake meldinger jeg. Det er jo fint at ikke alle mener det samme!
Martebo Skrevet 24. august 2006 #11 Skrevet 24. august 2006 Matheo er et tøft, flott og søtt navn. Jeg kjenner en liten gutt som heter det og han er vakker!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2006 #12 Skrevet 24. august 2006 Matheo!=) Jeg synes Leander passer best som andre navn, og Liam liker jeg uansett ikke noe særlig godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå