Gå til innhold

Hei til dere 1. gangsfødende på 30+

ECTB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kunne tenke seg å starte bim treff i Oslo?

Er selv 32 år, og er på 13. uke. Bor i Asker kommune. Jobber til daglig i Oslo. Synes det hadde vært kos å møtt andre som går igjennom dette for 1. gang : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-) Enig! Er 33 år og bor i Oslo (Groruddalen traktene). Er 13 + 2 i dag og synes det er bra skummelt å gjøre dette for første gang. Hadde vært hyggelig å ha noen å prate med :-)

Har noen få herfra på msn'en min, men har ikke fått prata noe særlig enda. Men det er jo et sted å starte hvis flere er interessert :-)

Skrevet

Hei Sanasol! Ja, da er vi allerede to : ) Kommer det på noen jenter til, så kan vi jo ta et treff om en uke eller 2. Hadde vært supert!

Skrevet

Og da var vi tre! :-)

Jeg har nemlig også lyst til å være med på treff! Er 37 og bosatt litt utenfor Oslo, i Aurskog-Høland kommune, men er ikke lengre unna at jeg slenger meg i bilen og kommer. :-)

Skrevet

Hei

Ja det hadde vært kjempekoselig!

Jeg er 30 og bor på Grorud like ved badedammen :-)

Skrevet

noen som har forslag til tid og sted?

Jeg er rimelig fleksibel så kan klare å være i oslo iallefall klokken 16 eller senere aktuell dag :-)

Skrevet

Jeg jobber tirsdag og torsdag, så det hadde vært en stor fordel om vi kunne møtes en av de andre tre dagene. Formen er så som så og etter en dag på jobb er jeg aller mest moden for sofa'n. :-)

Skrevet

Jeg kan alle dager :-)

Skrevet

Jeg er 33 og Bor i Bærum, men jobber i Oslo. Kunne tenke meg å møte dere:-)

Skrevet

Da er vi 5 stykker så langt :-)

ECTB

Sanasol

HMS

Samsyn

Tyren 73

Noen som har forslag til tid og sted? Ikke tirsdager eller torsdager, da var det ei som ikke kunne.

Kanskje Egon på Byporten? der har de jo gooood mat ;-)

Skrevet

Egon høres greit ut, det. Jobber til kl 15:00, så når som helst etter det er fint for min del. Må bare finne parkering, er jo en latsabb som ikke liker kollektivtrafikk også da ;-)

Skrevet

Hei jenter!!

Så hyggelig med flere som har lyst til å treffes!!!!

Kaster ut et forslag: hva med onsdag 6. september på Egon, byporten kl: 16.30. ?

: )

Skrevet

Passer bra for meg :-)

Skrevet

Flotters!!

Passer det for flere, kan jeg godt reservere bord til BIM til denne dagen.

: )

Skrevet

Det passer fint! :-)

Skrevet

Hei, jeg skal bli 30 år på søndag, så jeg kan kanskje også bli med?

Jobber og bor i Oslo!

Skrevet

Klart du kan !

Bare hyggelig med flere :-)

Skrevet

Kult at vi blir flere :-) Er vel bare å bestille i vei, og håpe at flest mulig kommer. Bare gi oss beskjed om hva/hvem bestillingen står på...er så flaut å gå rundt og spørre villt fremmede om de har barn i magen og om man kan sette seg ned...tilfelle det er feil ;-)

Skrevet

Høres kjempefint ut med en slik BIM-treff. Jeg blir gjerne med en annen gang, men kan ikke dennå til uka .... Er 30 år, bor i Asker og skal få en liten i februar.

Skrevet

hmm..synd at det blir 6 september. Er BIM-treff for januar/februar klubben da også. Får nesten ikke kommet på to samme kveld:-(

Skrevet

Heisann!

Jeg er snart 33 år og vi venter vårt første barn i midten av mars. Bor i Gamle Oslo. Jeg blir gjerne med på treff, men kan ikke nå 6. september. Men jeg kan komme sterkere tilbake senere :-)

Skrevet

Kan dessverre ikke 6. september... :-(

Skrevet

Hei!

Da bestiller jeg bord på Egon, byporten til i morgen onsdag, kl 16.30.

Vi ses!

Skrevet

Supert :-)

Vi sees

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...