Betto Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 jeg er 18 uker på vei ...jeg jobber som eletriker( lærling).. Men det er ikke så lett å være oppegående på jobb når jeg kunne lagt meg ned å såve hvor som helst... uansett hvor mye jeg sover dagen før , så er jeg like trøtt..å så er jeg så svimmel .. er ikke allti så gøy å stå opp i en stige når du svimmler av å holder på å dette ned ... Å når endeli fredagen kommer å det er helg så er jeg så trøtt at jeg sover meg igjennom hele helga .. har rett å slett ikke energi igjenn.. noen andre som har det sånn ?? burde jeg be om sykemelding ??
RompeRock Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Sitter her og henger med hodet, og er så trøtt og sliten selv; så skjønner hvordan du har det. Dvs. jeg jobber ikke, så jeg er ikke helt i dine sko... Jeg er 15 fullgåtte uker i dag, og trodde for en ukes tid siden at energien var på vei tilbake; men den gang ei. Hva om du snakker med sjefen der du jobber? Forklare situasjonen? Du kan jo eventuelt be om aktiv sykemelding, så kan du komme og gå litt som du vil. Det er ikke sååå gøy å være hjemme hver dag heller... Lykke til!
Betto Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg har en veldi grei lege da så får helt sikkert 50% sykemelding eller noe, men det er ikke så gøy å være sykemeldt Jeg og trodde det skulle bli bedre nå .. var sykemeldt i begynnelsen av svangerskape og pga sterk kvalme.. så nå når det endeli er over så er jeg så trøtt at jeg så vidt klarer å holde meg våke ikke så artigt ..
RompeRock Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Nei, det er ikke så artig; men du får føle på hva du selv tror er best for deg og den lille i magen. Viktig å ta hensyn til det, og ikke presse seg selv mer enn nødvendig. Og så får vi tenke at det er verdt det ) Og at den elendige formen vil være glemt med en gang den lille ligger på magen og ser på oss ;o) Sukk, gleder meg sånn!
Betto Skrevet 23. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2006 da vil nok alt væra glemt *gleder meg* gleder meg til å få mage jeg nå , kommer vel når som helst
mammaja Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Kjenner meg veeeeeeldig igjen. Synes det er vanskelig å forsvare sykmelding utfra trøtthet, men jeg jobber nå 80% og føler at det er helt i grensen for hva jeg orker. Gjør så godt du kan, men kjenn på grensene dine og jobb redusert om du føler du trenger det, uten dårlig samvittighet. Og, slutt å klatre opp i stiger når du er svimmel. Det er ikke sikkert, og det er det ingen andre enn du som kan si ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå