Gå til innhold

Noen som skal bruke Phil & Teds E3 double til vinteren?

Anbefalte innlegg

(Dvs P&T vogna der barna sitter bak hverandre?) Jeg vurderer å kjøpe denne vogna med søskensete sånn at storesøster kan sitte oppå og den nyfødte kan ligge under. Men siden vogna skal brukes på vinteren er jeg usikker på hvilken bag som bør brukes til babyen. Bagen som egentlig hører til er liten og tynn. Fikk tips på Babykos om at man kan bruke Emmajunga softbag med lammeskinnsfell og dyne oppi. Alternativt kan man kjøpe en ullpose med håndtak, men den synes jeg ble alt for 'vaglete'- tror nesten det kunne være fare for at babyen ville skli ut av posen når den løftes ut og inn av vogna.

Lurer derfor på hvordan dere P&T- eiere har tenkt til å løse dette til vinteren? Takk for svar :-)

Fortsetter under...

Har vogna, men siden jeg bor i Tyrkia har ikke det du nevner vært noe problem=)

Men,,, jeg mener at P&T har en vinterpose, som ser ut som en sovepose, som man kan feste i vogna, eller???

Ellers vi jeg si at vogna er knallgod, har en baby på 3mnd og ei jente på 2år og 3mnd.

Men vær ops på at ekstrasetet bare kan brukes til 15kg, men når jenta mi veier så mye, så er babyen stor nok til å sitte i ekstrasetet, under hoversetet, som da storesøster kan sitte i til hun er 25kg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...