Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 har hett enormt mye rørelse i maven hele tiden,men igår og idag har d vært veldig liite .kjenner at det er noe der ja .men det er mye mindre.er i uke 36.er dette normalt ? begynner kanskje å bli litt trangt?
Rut Bram Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 helt sikkert normalt. jeg har dager der det er masse aktivitet, og andre dager der det er veldig stille (er 33+6). så lenge du kjenner noe bevegelse, er alt helt sikkert fint.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Bevegelse mønstret endrer seg etterhvert som babyen blir større og plassen mindre. Hode skal ned og det blir mer glidende bevegelser, ormer liksom rundt.Så du skal bare ta det med ro. Hvis du alikevel er bekymret kan du telle spark/bevegelser. Drikk noe søtt, legg deg nedpå og hvis babyen har beveget seg 1o ganger på 30 min er dette veldig bra. 10 bevegelser på 40 min er okay. Da har du et tall hvis du føler for å ringe føden og spørre om du bør komme inn. Jeg teller to ganger daglig etter råd fra min lege . Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå