Gå til innhold

Oktober: snart 32 uker. Hva har dere gjort klart?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt nytt tøy og tatt opp brukt tøy. Seng og kommode er ikke gjort klart. Det er fordi vi prøver å få flyttet før den tid. Det ser ut som det kan bli vanskelig, så jeg har begynt å tenke på å vaske klærne og få på plass kommode og seng. Når synes dere jeg bør ha det klart?

 

Tipper senga lukter vondt også etter å ha stått i kjelleren så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen ting... Hr tenkt til å begynne å vaske klær denne uka her...

senga kommer ikke før en mnd før termin, og det gjør forsåvidt ikke stellebord eller vogn heller...

men nå begynner jeg å føle at jeg har litt dårlig tid..:)

er nesten 34 uker på vei forresten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34 uker nå og har ikke gjort så veldig mye klart enda. Har kjøpt noe nytt tøy som jeg ikke har fått vasket enda og så arver jeg en del av søstra mi, bl.a. vogn som jeg heller ikke har fått vasket ferdig... Møbelsnekkeren starter på vogga denne uken. Ang. stellekommode så er vi ikke blitt helt enige om hvilken type vi skal ha.

Men må få ræva i gir nå i løpet av de kommende dagene, det går jo utrolig fort til termin... (gulp!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 32 uker, i likhet med deg, og har ikke gjort så veldig mye. Har pusset opp en gammel seng, men den står foreløpig hjemme hos mor - 12 mil herifra - så vil si det gjenstår endel der (med tanke på å få hentet den inn....). Har kjøpt kantbeskytter og et sett sengesett men foreløpig ikke madrass....

 

Ellers er endel klær kjøpt inn, stellematte, samt litt håndklær, kluter og noen smekker...

 

Jeg skulle gjerne hatt det meste klart nå, men mannen min mener det ikke haster!! Og jeg ser for meg skrekkscenariet der fødselen starter før tiden og ingen ting er på plass - hjeeelp!!

 

Godt å høre at det er flere som ikke har alt ferdig enda heller... Felles skjebne - felles trøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket klærne vi har arvet.. Og det var vel det.. :)

Nei, jeg har handlet inn litt klær, sengetøy, dyne og litt annet småtteri. Vogn, kurv og stellebord er også i hus. Ellers så er det en del utstyr som er bestillt, men som ikke har kommet enda.

Men på lørdag blir det en skikkelig shopping-runde der vi skal få kjøpt resten av "må ha"- utstyr. Føler at tiden flyr nå...

Er 34 fullgåtte uker i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er klart, bortsett fra Stellkommode og vogn. Klærne skal vaskes, tenke jeg skulle begynne med det når kommoden var i hus:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare tatt opp klærene fra selleren fra min første, og kjøpt 2 bodyer... Vi ha litt fra før, så trenger ikke til å tenke så mye på det (bare at møblene må være tatt sammen, men mannen min skal gjøre det nærmere til termin). Men vi skal har et gutt, og ha ei jenta fra før, så jeg skal ut og kjøpe mer klar i det neste ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at det er flere som ikke har alt klart enda...Jeg er i uke 34 og nå er barnerommet klart, med alle de store tingene (seng,stellebord,vogn,bilstol) Mangler liksom alle småtingene, men det er en del det også, når jeg begynner å tenke etter; klær, håndklær, kluter, ammeutstyr...osv. jaja har liksom god tid til det enda tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 32 og har stortsett kjøpt det vi trenger av klær og slikt. Har arvet litt fra min søsters barn,men er ikke mye. Har en reise seg som den lille skal bruke de første 2månedene. Vi driver å flytter så å kjøpe seng her vil være uøkonomisk siden vi flytter fra nord til sør.

Har vogn,stellekomode,stellematte,dyner,madrasser,må muligens kjøpe noen nye teppe trekk,men skal vente å se hva som kommer. Skal bruke de få vi har til å begynne med.

Mangler da bilstol og noen ullbodyer (er kaldt i nord fra oktober og ut)

 

Skal begynne å vaske opp klær å få det på plass. Vognen vasket heldigvis min søster før hun gav den til meg ;)

 

Føler ikke noe stress. Mangler litt små ting som salver og slikt,men skal ta det når der høver.Haster ikke slikt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i v. 34 så det e inte så långt kvar. Har eg inte gjort så mkt. Har en son på 11 mnd så hon kommer ærva lite saker av han. Så jag har bara køpt till lite rosa klæder.. ;)

 

Vagn, stellebord o anadra småting står på listan før att køpas in. Men tycker inte att det hastar direkt. Ær ju trots allt 6 v igen.. så jag har god tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...