guttemamsen80 Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Innbiller meg at jeg har sett det noen steder, sånne skjorter som står forskjellige morsomme " gravid " greier på. Hadde vært mosomt å ha noen sånne skjorter:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneBIM Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Hei sann=) T-skjortene finner du hvertfall på BIM-shoppen. De er litt morsomme de=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemamsen80 Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. august 2006 ja jeg fant de.......kjempe morsomme;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 hvor er BIM-shoppen?? hvor finner jeg den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Du finner link til BIM-shoppen øverst i høyre hjørnet på denne sida:) Har et par t-skjorter derfra som ligger og venter på at magen skal bli stor:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emmi - 15.03.08 Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Sitter selv og leter etter en kul t-skjorte til den kommende pappa'n, og fant denne nettbutikken: www.too-chic.com De hadde endel kult : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå