Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... dette har overhodet ikke noe med baby å gjøre... Men hvordan i all verden får dere dusjkabinettet deres _helt_ rent???

Jeg tror jeg har vasket med det meste, men det ligger likevel et lag med sånn sleip greie... og de blanke dusjveggene har ikke vært skinnende blanke siden kabinettet var nytt!

Tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å først spraye på litt utblandet klorin, med en sånn sprayflaske vet du, og lar det virke en 10-15 min. Så skyller jeg det av med dusjen og bruker en gryteskrubbsvamp og jif på hele dusjkabinettet. Da føler jeg at det er rent etterpå hvertfall!

Men jeg vet ikke helt hvordan det er å stå i sånn klorin- og salmiakkdunst nå som vi er gravide?

Skrevet

- for ikke å snakke om hvor hardt det er å stå der å skrubbe! *grøss*

Dette er helt klart en jobb for sambo.

Skrevet

Prøva å få min sambo og tel å skrubbdusjn... ser ikke ut der inne... men vi har flise inni og de e ikke så vanskeli å få rein... men e så tungt å stå på hau og skrubb... Bruka stort sett jif

Skrevet

Jeg hadde samme problemet, fikk det aldri reint etter å ha vasket det... Vasket det nå for en uke siden, og da brukte jeg gul jiff, og skrubbet det skikkelig, må si at det hjalp veldig! :)

Skrevet

Hmmmm.....

Får dårlig samvittighet her. Har et bad som trenger en grundig vask, og her sitter og bare bimmer jaja tar det om en time(tror jeg)hehe...

Skrevet

Jeg fikk dette tipset fra TVN (de vaskedamene). Spray på en blanding av eddik 7% og vann,(1 del eddik 2-3 deler vann), la virke 10 min og vask/skyll av. Polér med avispapir for skikkelig blankt. Eddik lukter bedre enn klor.

Skrevet

Samme problem her i gården.... De rosa geleklumpene er jammen ikke mye delikate ..... æsj.....

Får teste ut noen av tipsene som har kommet inn her..

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Hei!

Fikk et tips av ei jeg jobba med tidligere. Zalo og sitronsyre. Ca 1 ss sitronsyre på en bøtte vann.

Sitronsyre står sammen med bakevarene i butikken.

Vi har brukt dette og det funker kjempefint!

Skrevet

Takk for tips alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...