Gå til innhold

Oppblåst?


rampen_

Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som er veldig oppblåst? Jeg er kjempeoppblåst i magen.. er 6 uker på veg i morgen, og er helt jævlig oppblåst.. (unnskyld språket...) NESTEN sånn at dongeribuksa ikke passer.. men bare nesten.. går for det meste med sånn kosebukse nå... Spennende...

 

Flere som meg? Jeg vet at jeg ikke har noe "mage" enno altså (eller jeg har godt med mage fra før jeg da....) men den oppblåste magen jeg lurer på..

 

flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan virkelig ikke huske at jeg var så oppblåst jeg heller de 2 forrige gangene jeg gikk gravid..

 

Prøver å dempe magen litt på jobb å sånn, men åpner knappen når jeg er alene..:)

 

Det er så mange av oss som er sånn, så det er viss ganske normalt.

Spiren vil titte frem fra skambeinet uke 12 - 14..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre det er flere som meg.. jeg har skikkelig oppblåst mage altså... herlighet.. iallfall etter jeg har spist.. helt umulig å f¨å gjen noe dongeribukse her ja:D

 

 

jeg er 2.gangsgravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppblåst ja!! Ikke snakk, er 5+0 i dag, og går med knappen på dongeribuksa åpen :) Men siden det er nr 2 regner jeg med at magen kommer tidligere også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 6+5 og er kjeeempe oppblåst!

Måtte kjøpe mammabukse da jeg rundet 6 uker, for da var alt annet ubehagelig :(

Bruker gjerne kosebukser jeg også, men kan desverre ikke det på jobb...

 

Godt å høre vi er flere med samme problemet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig oppblåst i førsten forrige gang jeg var gravid.

Men har ikke merka noe spesielt av det før nå i uke 10-11 som jeg har skikkelig "luftsmerter" i magen. Ekkelt altså.

Tror det gir seg etter en uke eller to, og så er nok magen inni olabuksa igjen noen uker før det er inn i kose/gravid-buksa igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...