Gå til innhold

Hjelp! Luftsmerter - hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 4 uker begynte å trykke og presse så voldsomt at han ble helt ildrød i toppen i forrige uke. Jeg har begynt å gi ham minifom, drikker selv fenikkelte, passer på at han tar pauser og får ham til å rape. Masserer også magen og legger han på magen slik at han skal roe seg ned.

Men det hjelper liksom ikke...han tar kanskje én pupp som før - helt rolig og koser seg - men så snart jeg bytter til andre pupp greier han ikke å få i seg mat for han kaver så fælt. Må si han er veldig sulten, så han må ha begge puppene hver gang vi ammer.

Gjør jeg noe feil, er det noe jeg ikke har prøvd ennå?

Kan dette være kolikk forresten? Han griner ikke lenge, roer seg som regel ned når jeg har han opp for å rape, men så snart jeg legger han til igjen er det "på'n igjen"...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034851-hjelp-luftsmerter-hva-gj%C3%B8r-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen i dette, slik er det med vår gutt og. Ser ut som du har prøvd mye av kjerringrådene. Ellers anbefales jo kiropraktor, homeopat, kutte ut melkeprod. noen uker, gi han fenikkete eller kamillete, eller hvis ingenting funker kan en jo også prøve akupunktur, osteopat, biopat eller fotsoneterapi. Hørt folk prøve forskjellig av dette, med varierende effekt.

Tusen takk for tipsene!

Prøvde sukkervann for første gang og det ser ut til å ha hatt den beste virkningen så langt!

Har ikke hørt om bliss grip water før, men det skal jeg sjekke ut!

Lykke til også til deg, håper vi får snart tilfredse småtasser som ikke kaver og har det vondt når de får mat!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...