Gå til innhold

Tenk dere om før dere handler vogn i Sverige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare å komme med en liten advarsel for å unngå at flere havner i vår situasjon.

Vi kjøpte en brio vogn i sverige. Vi fikk beskjed om at det ikke var noe problem ved evt reklamasjoner, vi kunne henvende oss til brio i norge. Det finnes jo mange brio butikker her.

Dette gjelder ikke. Vi har nettopp hatt en garantisak på vår vogn, og ble blankt avvist i norge. Garantien på vognen gjelder ikke i Norge siden vognen er kjøpt i Sverige. Har hatt kontakt med kundeservice på mail, og fått opplyst at de gjerne hjelper oss, men da må vi betale! Selv om det er garantisak. Vi var tilfeldigvis på ferie i Sverige i sommer og fikk kjempeservice og erstattet det som var ødelagt. Men det blir dyrt å dra til Sverige hver gang noe må fixes...Må opplyse om at brio sverige står på sitt og sier opplysningene og måten vi blir behandlet på i Norge er helt feil, men hva hjelper det når vi ikke får hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke samme erfaring som deg, jeg har veldig god erfaring med å kjøpe vogn i sverige, har kjøpt to vogner der. Hvilken butikk handlet du i der borte??? Hva ble feil med vogna?

Skrevet

venninnen min kjøpte en emmaljunga i sverige og har fått hjelp til sine ting å feil med vognen her hjemme

Skrevet

Vi kjøpte en brio vogn i Sverige og da det var en feil på den vognen leverte vi den på reperasjon på en brio butikk i Norge....de sendte den inn 2 ganger men klarte ikke å fikse den og da hadde jeg fått ny om den var kjøpt i Norge.......men var jo fint de tok den inn og prøvde å fikse den.

Skrevet

Vi kjøpte også brio vogn i sverige, den knakk to ganger på understellet etter TRE ukers bruk, måtte dra over og få de til å bytte understellet. Kjøpt i sverige=reparere i sverige. Dessverre.

Kjøper alltids vogn i sverige en gang til men ALDRI mere brio....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...