Gå til innhold

idag blir jeg 22 år :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

GRATULERER MED DAGEN JENTA MI!

Håper det vil sitte en spire for deg denne pp da. Selv så venter jeg fortsatt på at TR skal komme. Hun skulle ha kommet igår men har fortsatt ikke dukket opp. Testene er negative. Jajaja... Er glad til jeg så lenge hun er borte jeg da. =)

Gratulerer med dagen vesla! :o)

Dumme tanta di som kom for tidlig, men litt bra at hun ikke kom i dag da, og ødela bursdagen din. Håper dette blir din siste pp, og at du får en liten juni-spire.

Fertility Friend mener jeg kan hatt EL på søndag, så da har jeg atter en IKM-dato å forholde meg til, 3. september. Skal ikke teste før en stund etterpå uansett, siden jeg fortsatt kan ha hcg i kroppen, men det er iallefall greit å ha en dato å forholde seg til, så jeg vet når jeg kan forvente tantebesøk. Ikke sikkert EL-datoen stemmer da, for tempen min har vært litt rar, men hvis den er rett og det har klaffet igjen, har jeg termin 17.mai! Morsom dag, men kanskje litt kjedelig dag å ha bursdag på. :o)

Hvordan går det med deg ellers? Har ikke sett deg her inne på en stund. Det var jo jeg som skulle ha pause, ikke du. :o) Jeg begynner å føle meg litt lettere til sinns, og begynner å få tilbake troen på at det skal bli min tur en gang. Har fått klarsignal fra legen om at det bare er å bli gravid igjen, ikke noe av det tullet med å vente en mens, og løfte om tidlig UL neste gang jeg blir gravid. Så nå ser fremtiden litt lysere ut.

Håper alt er bra med deg også, og at du får en kjempefin dag. Skal du noe spennende da? Kos deg masse uansett.

Klemmer fra meg

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...