Gå til innhold

Pia Haraldsen


Circe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kvinnemenneske klarer jo ikke å snakke. Jeg får seriøst frysninger. Måtte le når hun ble intervjuet ang Big Brother. Mente det var en hel gjeng som bare ønsket seg oppmerksomhet ved å komme på TV! Inteligent utsagn av en som gjør akkuratt det samme selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Og nå vil hun ikke omgås kongehuset heller altså, bare så det er sakt!???!

Må jo være gal den dama

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger vel litt sånn i slekta ja.. Men stakkar.. De har jo blitt så blakke etter bruddet, så se&hør måtte ta de med til syden. Snakk om å være PR-kåt|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, det var deilig,

trodde det bare var meg :-)

 

Jeg har også sånn *må bare skifte kanal* når jeg ser henne - heldigvis et veldig uinteressant program hun leder :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.må være litt leit å være "wannabe-kjendis" å itillegg bli mislikt.. er litt synn på henne syns nå jeg men jeg klarer heller ikke å se på henne på tv..huff huff**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det tror jeg ikke..... jeg får helt dilla da jeg ser henne på tv. skjønner ikke hvordan de kan ha henne som programleder. de må jo miste mange seere. hun klarer ikke snakke og det hun sier er totalt uinteressant. min kusine har jobbet med henne ett par ganger, og det var om mulig enda verre vistnok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også en vemmelig følelse når jeg ser henne på skjermen eller ser henne i Se&Hør.

 

Merkelig -for jeg kjenner henne ikke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HeHeHe!!! :o) Lurer på hvem jeg har smakt på da....! Med den låvedøra til rau....! Er det lov å bytte kanskje??? Spist en ny? Hvem skulle det vært? Forslag el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du spist hun som pleide å ha reportasjer for NRK fra Russland... Og det er klart du da får bytte... hehe...

Jeg har kombinert jeg; spiste følgende, kroppen til Naomi Campell, hudfargen til Heidi Klum, for internasjonal politisk suksess Kofi Annan, stemmen til hun 11åringen fra USA Talents, penga til Bill Gates, hjernen til Simen Agdestein (faktisk...) osv osv osv... hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven - du er god!!! Ser for meg mange like mennesker her... :o)

 

Forøvrig heter a Moskva Marit og ja, det er nok muligens meg om noen år det der ja.... Huff a meg!!! Gleder meg virkelig til å få ut ungen og komme meg opp av stolen for å snu fremtidsutsiktene noe her gitt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som blir like da, de som er først til mølla osv...

Hehe, så det er jo mange som er tatt alt da... Lurer på om Jan Pettersen skal spise Bush snart???? hihihi.... Dobbel tjeneste for verden, JP forblir like dum og Bush forsvinner... Hadde vært noe;)

 

Moskva Marit ja... Hehe, var bare fordi du sa det om rumpa da, vi har vel alle smakt på henne i løpet av de 9 mnd her:p haha. Og hun går jo ikke tom, har tydligvis nok til alle norges gravidoser:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe - hysterisk morsomt!!! Offentlige personer har selv satt seg i en posisjon hvor de gir allmenheten mulighet til å mene noe om de vet du og det gjør vi! Om de hadde vært så redde for det hadde de nok ikke stikki frem nesene sine så mye... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste man skal være litt forsiktige med er de som ikke kan noe for at de er offentlige personer... som de konglige (ikke de inngifte) og marius spesielt...

Men herregud; se for dere de festene før a: Ari og Mette Marit og Pia :o) Lurer på hva de prater om da jeg gitt.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, syns heller ikke man skal ta for seg de kongelige. Pia er jo ikke kongelig da. KAn ikke skjønne hun som skrev over her at vi jenter liker å slenge dritt( eller hva hun sier). Dette startet bare som en spontan ting fra min side fordi jeg plutselig hadde henne på skjermen. Dessuten var det så stille her. Men sånne som PIA har selv valgt rampelyset. Både på godt og vondt. KAn jo ikke noe for at det høres ut som om hun har svelget en sel hver gang hun åpner kjeften.

Men skulle gjerne likt å vært en flue på veggen på den festen ja, for der kan det ikke ha kommet mye glupt ut av samtalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Rubicon som produserer programmet for TV2.

 

Adressen er:

Rubicon TV AS

Produksjon- bygg C3

Sandakerveien 24

0473 Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...