Meg og bøllegutta!! Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Å kjenne bevegelse rett under navelen i uke 16/17 Går inn i uke 17 i morgen og i går kjente jeg tydelig noe ved navelen. Tidligere har jeg bare kjent bobling og sånn over skambenet og ved lysken....
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Er jo mulig at det bare er luft??? Jeg er 17+5 idag, og jeg kjente spark for første gang (som jeg var sikker på var spark) når jeg var 17 uker. Og jeg har aldri kjent det helt opp ved navlen, nermere skambeinet enn navlen. Men nå er jeg førstegangs og har ikke så mye erfaring, kanskje noen andre har opplevd dette som du gjør??
snøbaby Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Ja, det er mulig...jeg kjente liv tidlig i både første og andre svangerskap..var også i tvil første gangen, men når det har gått en stund vet du at det er liv.
selfangerkjerringa Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Ja det er mulig. Har kjent det selv i begge svangerskap.
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 det er fullt mulig! Jeg kjente de første sparkene på den tiden, og jeg er førstegangs. Husk at beveglesene babyen gjør forplanter seg i livmorveggen, så om babyen har sparket oppover, kan du ha kjent det så høyt opp. gled deg over de fantastiske sparkene du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå