Gå til innhold

Til Tiger`n!

bbk og 3 håpefulle

Anbefalte innlegg

Hei!

Er spent på hva de måler hos deg ved UL, kan ikke du holde meg oppdatert?

I USA regner de nemlig fra uttak og ikke innsetting, og det er jo logisk at man skal regne fra befruktning tenker jeg......Har en venninne som er like langt som meg ,men hun har termin 10 dager før meg pga av at legen hennes regner fra siste mens......

Mine jenter lå ganske nøyaktig etter uttaks på målinger frem til for 2 uker siden. Nå er de blitt målt til 19uker ved 2 UL på 14 dager....derfor ble termin justert...

Hvor gjorde du IVF? Har du mange forsøk bak deg?

Lykke til ;) ;)

Fortsetter under...

Heisann!

Ja, er ganske spent selv også. Forstår egentlig ikke at de kan påstå at terminen er noe annet enn hva jeg allerede har fått beskjed om, det er jo tross alt ingen tvil om når befruktning skjedde...??!!!?

Vi får se. UL er onsdag neste uke. Kun 6 dager igjen!!!!!

Jeg har vært heldig og lykkes på første IVF-forsøk. Pga et desperat ønske om en søster eller bror til sønnen vår på 3,5 år søkte vi privat IVF (Klinikk Hausken i Haugesund) etter 1,5 år prøving (med 2 tidlige sa og 1 ma i uke 10). Pga at vi valgte privat var jeg i gang med medisiner allerede to uker etter at vi snakket med klinikken første gang!! Så det har gått fort i svingene!! :-)

Jeg gir lyd etter UL!

Hei igjen!

Da var ultralyden overstått og alt stod bra til med de to små babyene inni magen!! Nå puster jeg litt lettere kjenner jeg...

Terminen min står der den var, enkelt og greit pga at dette var IVF og man da har nøyaktige data å gå etter fikk jeg forklart. Størrelsen på babyene tilsa at de ville fått termin 2-3 dager senere dersom de hadde vært et resultat av en vanlig befruktning, men som sagt...

Så da er det fortsatt 26. januar som gjelder!

Så bra ;) Vi skal jo nesten ha samtidig vi da ;) Min nye termin ble 20.januar, men det er bestemt at de skal tas med KS i uke 37 som da blir en av de første dagene etter nyttår.

Hvis vi går så langt ut da.....

Jodmor sa jeg burde ha alle juleforbredelsene i boks innen 1 des for man vet jo aldri.

Vet du kjønn på babyene? Vi skal ha to jenter så det blir mye rosa ;)

Jeg har en gutt fra tidligere så dette var helt topp!

Skal bli gøy å følges gjennom resten av graviditeten. Håper det står bra til med deg ;)

Vet ikke kjønn. Har valgt å ikke vite det. Tror jordmor var helt sprekkeferdig på ultralyden forrige uke men hun måtte bare holde det hun så for seg selv... :-)

Har en gutt fra før jeg også så håper i utgangspunktet på at det blir en av hver denne gang. Men det betyr helt minimalt... men for samtaleemnene rundt middagsbordet i framtiden hadde det jo vært greit om det ikke ble to gutter... (ser for meg fotball på maten..) he he... men på en annen måte er jo gutter veldig greie å forholde seg til... Blir veldig spennende!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...