♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Dette er litt pinlig for meg, men skittau. Spurte sambo i går om vi skulle hoppe litt i køya(har prøvd masse annet også), men han VIL IKKE HA SEX MED MEG!!!!!!!! Har litt ekstra fett på kroppen, men har følt meg noe vel. Og når han ikke har lyst på meg blir jeg veldig usikker... Bør jeg begynne å trene?? Har ikke råd til å gå på studio og motivasjonen er ikke helt på topp til å trene hjemme heller...Har ikke klart å bli kvitt kiloene fra jeg fikk gutten vår... Han blir 3!!! i oktober... Og sex sånn ellers er heller ikke på topp... Jeg mener hhvis jeg er heldig så får jeg kanskje litt kos 2!!ganger i mnd... Ikke "normalt" i min alder.=o( Blir ikke baby av det da... Uff*sukk* Så nå skal jeg ikke si noe eller gjøre noe eller antyde som helst ang sex i nærmeste fremtid... Da kommer han krypende...Håper jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Nå vet jo ikke jeg hvordan sexlivet deres var da dere fikk barn.... Men det om du skal begynne å trene det er noe du skal gjøre hvis du har lyst! (det er viktig med motivasjon... Er treningsleder i Friskis&Svettis) Jeg trener ikke selv nå (har hatt et års pause) Men har uansett alltid trent fordi jeg har lyst, ikke fordi jeg føler at jeg må, da hadde heg ikke giddi. Og hvis du skal begynne å trene, finn en treningsform som passer for deg, det er også viktig, men som sagt det er ikke samboeren som skal bestemme om du skal trene eller ikke, det er opp til deg. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6034430 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 23. august 2006 Vi hadde helt topp på sexlivet før gutten kom...2-3 ganger i uken, noen ganger 2 på dagen=o)Tiihii... ER egentlig veldig sjenert av meg når det kommer til sex... Når det gjelder trening så synes jeg det faktisk er gøy å trene... Føler meg skikkelig i toppform etter en økt... Må legge til at jeg har ikke trent på hverfall 7-8 år, så kondisen er nok brukt opp for lengst....Hadde det ikke vært så dyrt å trene så hadde jeg skaffet meg et medlemskap et sted... Trent håndball før...Har veldig lyst å prøve squash(er det sånn det skrives?) og steppe, sykle, mage og armer... Vel finner vel snart frem til motivasjonen tenker jeg...=o) Tusen takk for svar=o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6034546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Hmmm Det der er et ganske så sårt tema ja! Litt ekstra fett på kroppen har ikke skadet noen og har du født et barn er det det i hvertfall lovelig! Men, jeg tror trening uansett er en god ide..Tynn eller litt tykk! Ikke bare vil du begynne å se bedre ut,men du vil FØLE deg mye bedre og føler du deg mye bedre vil du begynne å føle deg mer sexy og det vil samboeren din merke og da skjønner du..får han lyst på deg:) Tror jeg da..Sexy har ikke bare med utseende å gjøre, men hvordan men oppfører seg og hva man utstråler. Kjøp en treningsvideo! Elli-Karamelli kom med et godt tips. Hun har kjøpt Carmen elektras strippe work out dvd/video. Koster sikkert ikke mye. Da får du trening og sexy moves i ett! Lykke til:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6034653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Det er sant at det er dyrt å trene, helt enig med deg! Med tanke på muskler og kondisjonen du mener at du har brukt opp, kan jeg trøste deg med at det er en form for "ferskvare", det tar ikke sånn alltfor lang tid å trene seg opp et et helt greit nivå på begge deler, men hvis man slutter så blir det borte igjen... Squash virker veldig kult! Har ikke hatt anledning til å prøve det ennå.. Vet ikke hvor du bor, men lite tips ang dette med pris, finn et litt mindre treningssenter der du bor, de er ofte billigere enn alle de store kjedene, og ikke for å markedsføre her nå, men Friskis&Svettis er et av de billigste alternativet du finner, fordi funskjonærene ikke får lønn for det de gjør, og der er ALLE(!) liten som stor og ung som gammel hjertelig velkomne =D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6034722 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Hei BabyCakes. Den videoen med Carmen Electra har jeg kjøpt også, for jeg syns det var en god ide. Koster 99,- pr. film. Jeg er ikke sjenert ihht sex, så for meg hørtes det spennende ut. Men om du ikke vil strippe, så er det jo mye annet man kan gjøre for å pirre samboeren. Nå vet ikke jeg hva han liker... Men om du får noen til å passe barnet dere allerede har, tar en dusj, pass på at han er nydusjet også, og at dere er opplagte begge to.. så tar du på noe sexy undertøy og overrasker han på stua f.eks., så vil jeg tro det gjør susen.. Men tror ikke at sex bare et par ganger i måneden er så uvanlig... hos oss går det veldig opp og ned.. Og jeg kjenner følelsen du har, for har vært frustrert på samme måten mange ganger jeg også.. Har lurt på om det er noe med meg o.l., men folk er forskjellige.. Også på det området, jeg vil gjerne ha sex ofte, mens samboer ikke vil ha fullt så ofte.. Men har funnet små triks til å lure han.. Tror ikke du skal bekymre deg for mye om de ekstra kgene du snakker om.. De fleste menn vil heller ha litt for mye enn litt for lite tror jeg. De liker runde former. Mykt og deilig!! Men kansje du burde spørre han om hva som gjør at han vil så sjelden.. Lykke til!! =) *trøsteklemmer sendt din vei* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6034859 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. august 2006 #7 Del Skrevet 23. august 2006 Heia:) MIn tur til å støtte deg!...jeg har det AKKURAT likt faktisk...vet akkurat åssen du føler det..har bare kommet på ett stadiet lenger enn deg tror jeg....jeg har en del kg ekstra.....og er lav i tillegg....men så jo sånn ut når Fredrik forelska seg i meg..så er ikke noe krise..men de siste mnd..(også før vi begynte å prøve) har det blitt mindre og mindre sex..akkurat som du sier...par ganger i mnd om jeg er heldig..jeg og tenker : Er det meg? og jeg har spurt han flere ganger..men nei..han har bare liten sexlyst sier han.........han vet ikke hvorfor selv engang.....men men...heldigvis er motivasjonen på vei opp pga av denne babylaginga:) men tror det gjelder å ikke presse dem...mn jeg presser rundt el jeg da...d får han finne seg i....gjør som meg: sett deg ned å ta en ordentlig prat med han...forklar nøye, gjerne flere ganger hvor viktig det med sex på de riktige dagene i perioden. Fredrik merker hvor deppa jeg har vært noen dager nå......og han sa så her om dagen: Neste mnd skal vi stå på som noen kaniner:) Ang vekta..ikke tenk så hardt på d.....greit å trene litt:) det skal jeg og begynne med nå (endelig bra etter sykmeldninga) .....sykle er det beste for meg pga av vond rygg og nakke etter mange rideulykker. Men tror ikke mannen din bryr seg så hardt:D sex lysten kan være på bunn av andre grunner..og dt er d som regel! klem!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 23. august 2006 *snufs* Sitter her nå med tårer i øynene... DERE ER BARE SÅÅÅÅÅÅ FANTASTISKE=D Er så glad jeg ikke er alene=o) Da skal jeg prøve alt det dere har sagt/skrevet... For se om han har noe å si... Tror, nå som jeg har sittet og tenkt litt, at han er sliten etter jobben. Ny jobb og alle greier... Har offentlig åpning av kiosken idag så... Mye og gjøre... Når det gjelder treningsstudioer så har jeg: SATS(dyrtdyrtogatterdyrt), Familysportsclub. Søsen min har med. i SATS, med rabatter,Håper hun kunne skaffe litt til meg også,menmen... Skal jo begynne på skolen i morgen, så får liiiiiitt rabatt da, men ikke mye... Hvor ligger Friskis&Svettis?? Jeg bor på Skedsmokorset, så nærmeste for meg blir Lillestrøm og Strømmen... Tuuuusen takk jenter...=oD Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Julie* 4pp Skrevet 23. august 2006 #9 Del Skrevet 23. august 2006 Du er tøff du, som deler slike tema under ditt eget nick;) Har også opplevd at han jeg bor sammen med ikke vil ha sex med meg.. Jeg er forresten slik at jeg vil hele tiden, både med og uten baby-tanker i hodet.. hehe, nå vet dere det liksom:) Han ble så avvisende at jeg tilslutt måtte snakke ordentlig med han... Er det noe galt med meg? Hvorfor vil du ikke? Det var slike spm jeg stilte, og svaret jeg fikk var at han var sliten. Jeg slo meg egentlig ikke helt til ro med det og maste vel litt videre.. Da ble han litt oppgitt og sa fortsatt at han rett og slett var sliten. Ok tenkte jeg, det kan jo faktisk være sant.. Han jobber fulltid, står på som bare det når han kommer hjem, holder på ute, planerer, sår, klipper, rydder - han er ikke i seng før nærmere 24 og opp igjen kl 06. Så klart gubben er sliten da!! (Har også erfart at later jeg som at jeg IKKE er interessert over en tid, så kommer han krypende.. Mannfolk er rare) Hvordan er jobbsituasjonen hans? Maser du mye ang baby? (misforstå meg rett... ) Trur mannfolk er litt mer sår på dette med "masing", har jo erfart det selv.. Og jeg trur virkelig ikke at han ikke har lyst på deg!! Du er flott som du er du;) Og jeg synes ikke du skal begynne å trene viss det er slik at du føler at du må, men egentlig ikke vil.. Hva med å ta med kjæresten på en spasertur en tidlig kveld.. Åååå, så godt da;) Så får dere frisk luft, trim og masse energi.. (barnevakt lar seg vel ordne) Hva med å prøve massasje? Se "massasje? ja takk;)", tråden lenger ned;) Kjempegodt, intimt og... ja, må bare prøves! Og man trenger ikke være massør for å stryke på hverandres kropper liksom Håper det ordner seg for deg iallefall - lykke til "BabyCakes" Gode klemmer:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035304 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 23. august 2006 #10 Del Skrevet 23. august 2006 Iiiiii! Sussa, sorry men jeg må bare si litt om det å sette seg ned å snakke skikkelig ut om hvor viktig det er å ha sex rundt el tiden! Det funker overhode ikke før min sambo, stakkars mannen får jo kjempe og da mener jeg KJEMPE prestasjons angst. Han MÅ liksom få det til akkurat da...og det er visst ikke så lett under press. Jeg tror at det å "lure" ham til sex er mye bedre (selvfølgelig KUN når begge to er enige om at dere vil ha barn). Ikke snakke om el i det heletatt. Men det er min opplevelse altså. Det er sikkert annerledes for mange men jeg mener å ha lest at menn generellt ikke er særlig glade i å måtte prestere under press:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035357 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. august 2006 #11 Del Skrevet 23. august 2006 Nei det kan godt hende d....og mange mannfolk får prestasjonsangst.......men jeg mener at denne samtalen må komme en gang uansett.....jeg tror det er lurt..mulig de da får litt angst akkurat den tiden før prøvingen..men jeg tror det vil roe seg:) Fredrik var slik......han ble satt ut av den samtalen etterhvert..men nå slipper jeg å ta den flere ganger..han har roa seg og siden han faktisk vil bli pappa så vokser jo motivasjonen for hver mnd vi prøver....men som jeg sa: det hjelper ikke å presse dem i seng....det går ikke lell...men det går an å ha den praten for å så lure dem i seng:) Jeg tok ikke denne samtalen rett før el jeg da..tok den rundt mens el noe sånnt...slik at det var en stund til vi måtte stå på...og da gikk det bra....jeg tror at de "fleste" mannfolk ønsker å vite hvordan vi funker..det har jeg erfaring med ihvertfall.....spesielt de som ønsker å bli fedre...og som føler seg veldig klar for det.....er de derimot bare Litt usikre skjønner jeg at disse samtalene blir for skumle.......men er de da klare for barn? bare kaster ett spm ut i lufta.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 23. august 2006 Han jobber fra 8-16 eller fra 7-3, Han har egentlig helt fri arbeidstid...Men klart han blir sliten...Men gjør faktiske ikke mer en dette... Vel kan vel klippe gresset i ny og ne. Thats it. Og han dupper av på sofaen når han kommer hjem... Vel får bare vente og snakke med han... Ikke noe annet å gjøre... Tror han er litt vel lei babyprat ja...=oD Hehehehe... Ehm...Må også vise at ingen "kjenner" meg her så kan jo snakke om alt... Må innrømme at Anonym-knappen FRISTETE mye ja, men hoppet ut i det, og hadde jo håpet på masse svar og det fikk jeg *takker*. Noe jeg ikke hadde fått med anonym, vil jeg tro...=o) Tenkte kanskje også, hvis jeg gjør det, så tør kanskje andre å gjøre det etterhvert=o) HVA SKULLE JEG GJORT UTEN DERE, JENTER=oD Sender masse klemmer tilbake til dere=o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. august 2006 #13 Del Skrevet 23. august 2006 Det å være sliten er veldig vesentlig...min sambo har også relativt ny jobb..og han er blikkenslager..kjempetungt..og han er ute hele dagene...skjønner godt at han er utslitt jeg....men motivasjon motivasjon....hehe:) Kan jo fortelle om i forrigårs da......tenkte jeg skulle oppmuntre han litt;) Han viste jeg ikke hadde eggeløsning da (pga av praten vår)..så han ble ikke mistenksom...etter han hadde lagt seg så hoppa jeg rettpå han...hehe...sikkert sovna og....og ble en av de beste stundene våre på lenge! Spontanitet elsker gutta tror jeg...føle at de ikke helt har kontroll..mulig jeg var teit nå..men vet at dette funker for flere! Vikig å ha sex bare for sexens skyld innimellom..og ikke bare for å lage baby"! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035601 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbærsjokolade Skrevet 23. august 2006 #14 Del Skrevet 23. august 2006 Hmm, jeg tror nok ikke alltid denne prestasjons angsten har så mye med lysten på barn å gjøre. Ikke når det gjelder min mann ihvertfall. Heller det motsatte. Han har så lyst at han er livredd for å ikke få det til. Han er også kjempe interessert i hvordan vi kvinner fungerer og jeg har kjøpt svangerskaps bøker til ham slik at han kan finne de svarere som jeg ikke alltid kan gi ham. Har ikke veldig stor erfaring med babylaging og andre menn, for han jeg har nå er den første jeg har villet ha barn med:) Men det er klart, dette er veeeldig individuellet. Slik som vi kvinner er, er også alle menn forskjellige!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. august 2006 #15 Del Skrevet 23. august 2006 Det jeg skreiv ble misforstått:) hehe..jeg mente ikke at jeg har personlig erfaring med dette..men andre jeg har snakket md føler det på samme måte som meg....(venner i nær omgangskrets osv) Og ja det finnes de som får angst for å ikke klare det....man får ta det som individuell vurdering....noen takler d..noen takler d ikke...men man kan ikke skjære alle menn over en kam....noen menn vil jo faktsik vite om hvordan vi fungerer og ikke bare bli lurt i seng rundt el for å så få vite det etterpå...da vet jeg at fredrik hadde blitt skuffa ihvertfall.....(og til notis så er han den eneste jeg har prøvd å lage barn med) Jeg tror det blir opp til hver enkelt dame å avgjøre selv...men spør ihvertfall mannfolka om de vil vite d..hvordan vi fungere...når vi har el osv.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 23. august 2006 Akkurat nå, så vil jeg bare ha sex... ikke noe mer... Vil føle meg elsket en gang i blant også...=o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. august 2006 #17 Del Skrevet 23. august 2006 hehe..vet du hva du gjør da? Forslag: (tenkte å gjøre det samme selv) Når han kommer inn døra drar du han inn i dusjen.....rett inn..han får ikke si : men, skal bare, nei osv...dra han inn...kle av han fort....ta en DEILig dusj..og dra ham med opp i senga..... ikke la han få muligheten til å nekte....."vill" er ett bra ord som regel..hehe...han har ikke noe valg rett og slett..uansett hvor sliten han er..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035817 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 23. august 2006 #18 Del Skrevet 23. august 2006 Finner ikke noen Friskis&Svettis i umiddelbar nærhet for deg... =S Men du kan jo gå inn på www.friskissvettis.no og se hva som evt blir nærmest for deg, ikke sånn altfor godt kjent oppover der, bor helt på andre siden av Oslo jeg da... =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035824 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #19 Del Skrevet 23. august 2006 Eeh... Da tror jeg må levere gutten vår hos mamma først... Vil helst ikke ha noen publikum=oD Tror kanskje jeg skal gjøre det...=oD Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussa85 - snart 2? Skrevet 23. august 2006 #20 Del Skrevet 23. august 2006 Ja GJØR D!!!!:.og så du! en ting til...ha klart middag til etter kosestunden:) en deilig romlemantisk middag....som du bare kan gjøre ferdig på en to tre.....eller dere kan lage sammen etterpå oi..her kommer ideene på rad og rekke...D SKAL JEG OG GJØRE..hehe...kjempelurt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6035995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2006 #21 Del Skrevet 23. august 2006 Som sagt så hadde vi også noen sånne problemer. Men snakket med han o ot for meg er sex veldig viktig. Spesiellt for å føle meg elsket. Ikke si noe om barn og sånn, bare at du føler at du trenger sex og gjerne noen oppmuntrende ord om hva han syns om deg, at du er deilig, sexy, at han elsker deg, har ssavnet deg mens han har vært på jobb osv., for at du skal føle at han liker deg og setter pris på deg. Tror ikke gutta er helt med på den at de må si sånn.. Har litt følelsen av at de tror alt er greit, selv om at de ikke sier/gjør så mye. Dette ble i allefall redningen på forholdet vårt. Etter alle de årene vi hadde vært sammen så ble ting en rutine og en vane, og det var noe jeg ikke kunne leve med. Etter dette har vi fått det kjempe fint sammen, føler at kjærligheten er der hele tiden. Det første vi gjør nå vi møtes etter å ha vært på jobb er å gi hverandre et kyss, fortelle at vi er glade i hverandre osv. Vi gjør masse sånne små ting som holder liv i kjærligheten.. Håper virkelig det ordner seg for deg!! Vet at sånn er skikkelig vanskelig.. Så føler med deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6036098 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 23. august 2006 #22 Del Skrevet 23. august 2006 opps.. mye skrivefeil ser jeg.. hehe... prøver å skrive så fort som mulig... også blir det bare fullt av "trykkleifer".. hehe... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6036128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 23. august 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 23. august 2006 hehehe... Ja, har mange av disse "skriveleifene" jeg også...=oD Sussa85: Hehehe... God ide.. Skal nok gjøre det ja...Vi kan lage middag sammen, han er veldig flink å lage mat=oD Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034318-bare-s%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-frustrert-n%C3%A5syte-innlegg/#findComment-6036173 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå