*Lenn* :-)) Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Vi driver med IVF (altså prøverør) Skal i gang med vårt 4.forsøk (2 var mislykka, 1 endte med spontanabort) Nå vil jeg gjerne sette inn 2 egg neste gang, men St.Olavs hospital er ganske så "strie" på dette området pga risikoen for komplikasjoner. Derfor lurer jeg på om noen av dere kunne komme med deres erfaringer med tvillingsvangerskap..... Gode eller mindre gode..... Jeg har ett barn fra før, så jeg har gått igjennom et såkalt "normalt" svangerskap før. Takk for svar!
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 heisann. fikk tvillinger sist jeg.egentlig et vanlig svangerskap,men jeg hadde mye kynnere,og måtte ta det veldig med ro.(men jeg vaska rundt alikavell,hehe) jeg ble tett fulgt opp,med flere ul.er jo en viss risiko for prematur nr det er to,men slikt vet man jo heldigvis ikke.det verste,som jeg husker nå,er at jeg hadde halsbrann hele tiden.det er det som sitter i husken min =0) jeg fikk di i uke 35.ble lagt inn med full fødsel,uten at jeg viste det i uke 33.så det endte med at fostervannsposen ramla ut,og jeg ble satt på drypp.fødselen tok 1time og 2min.da lå den ene i seteleie.kjapt gikk det,men det gikk godt til slutt.men slik trenger det ikke bli med andre.hvis du har lyst til å sette inn to egg,så er min mening at legene bør høre på deg.å du bør også få informasjon om eventuelle komplikasjoner og slikt..uansett,det er noe helt eget med tvillinger.mere arbeid,men dobbelt med kos. lykke til da.håper det klaffer neste gang,og at du om ikke lenge er å finne på disse sidene med baby(er) i magen =0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå