Gå til innhold

April: Lurer på om jeg er gravid...

Anbefalte innlegg

*trykke først på anonym knappen* :) sorry,men vil være litt anonym akkurat nå.

Husker ikke hvor lenge siden det er siden sist mens,men det har jo ikke vært stabil heller etter at jeg fikk den da..men er hvertfall over en månede siden jeg hadde den..

Så idag skal sambo.å kjøpe en test,for jeg kommer meg ikke til byen akkurat idag.

Har litt vondt i korsryggen "menssmertevondt" men, her lar tante rød vente på seg,og det var slik mistankene startet sist også..også har jeg vært plaget med halsbrann i den siste tiden,og det har jeg aldri hatt utenom når jeg er gravid,så jeg skjønner ikke dette...

Gjør meg ingenting om jeg er gravid,bare koselig,men for å være helt ærlig passer det litt dårlig nå,men er jeg det er jeg evig takknemmelig :)

Vil helst ikke røpe meg før jeg har tatt en test,og kanskje vente litt til,tihi :)

Skal prøve å få tatt en test imorgen tidlig,skal vel helst være av morgenurin,og er litt for sent til det idag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034291-april-lurer-p%C3%A5-om-jeg-er-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg var idag å kjøpte en test,så får vel vite i morgen tidlig hva utfallet blir,er spent selv ja.

Men de hadde ikke den clear blue testen,hadde bare en som heter quik respons..eller hvordan det skrives...noen som kjenner til den?

Spurte om de hadde clearblue,men det hadde de ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...