Gå til innhold

Har nesten alle mindre sex etter at de fikk barn,? Hvordan var det før dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det med ikke å ha tid eller ork til det.

Men det kommer kanskje an på hva slags syn/hva slags forhold man hadde til det fra før av?

Eller?

Bare lurer, egentlig, for sexlivet vårt er enda bedre etter at vi fikk barn (for ett år siden).

Ja, vi er slitne og mangler søvn som man kan bli iritabel av. Men for oss har den delen av forholdet alltid vært viktig, da. Vi er veldig åpne om det, er ikke noe vi ikke kan snakke om eller tulle med rundt temaet.

Vi kan ha sex av mange forskjellige grunner - vi kan ha moro med det, det kan være bare tenning, bare kos, en kjappis, fordi man er sliten og får energi av det, etc etc :-)

Ble bare litt nysgjerrig, hadde dere et åpent og aktiv forhold til sex med partneren når det bare var dere to?

Håper mange vil svare :-)

Fortsetter under...

Det kommer mer ann på hvordan barnet ditt er - enn om man er åpen om sex- spør du meg.

Vi har et godt sexliv, men selvsagt ikke så mye sex som før vi fikk barn. Dette er ikke fordi vi ikke har lyst, men fordi vi er slitne. Vi har et ekstremt aktivt barn som sliter oss ut. Og tenk på alle som har barn som er konstant syke. Eller dem som sliter økonomisk.

Det er ikke bare kommunikasjon som skal til for å ha et godt sexliv.

Også for oss er sexlivet viktig, men det betyr ikke at vi trenger å ha sex hver uke. Vi er glad og fornøyd om vi har sex annen hver uke. Vi er åpne om det begge to. Ser ingen problem ved at sexlivet daler litt i småbarnsperioden. For meg er uansett kjærligheten viktigst.

Mente uansett ikke innlegget som noe kritikk, altså. At det er noe galt med å ha mindre sex.

Vi har også et barn som er over gj.snittet aktivt. Alle kommenterer det, og det har alltid vært problemer med soving på dagtid. Ammeproblemer har det også vært.

Har selvfølgelig forståelse for at andre ikke har det samme overskuddet, eller ser på det som en like stor del av forholdet. Var bare litt nysgjerig på hva som spilte inn for de som svarer på innlegget.

Og bare så det er sagt: vi har ikke et fysisk forhold basert på sex!

Vi føler begge at det er den store kjærligheten, og er veldig opptatt av den dype kjærligheten som ligger i bunn :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...