Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Syns dere at dere har fått flere og kraftigere kynnere av dem? Jeg får kynnere nå bare jeg snur meg i senga - HVER gang!!! Åhr...men det kan jo like godt skyldes at det er på slutten nå - jeg vet ikke, men føler at de kapslene har gjort sitt til at kynnerene har blitt noe mer plagsomme altså! Hva med dere?
HanneL Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 Vet ihvertfall at de kan øke blodtrykket. Jeg kunne ikke ta dem pga dette.
kona til kona har født Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Jeg har tatt de siden uke 33, og kan ikke si at jeg har merket det på kynnerne. Nå er jeg i uke 39 og nå har kynnerne tatt seg veldig opp, stort sett hele dagen....og natten. Det er vel naturlig det nå når fødselen nærmer seg.
Bilba og gutta :) Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Jeg har det det som deg, Eliasmams. Er veldig opp og ned, men siste uke har de vært så sterke at de til tider er ganske vonde. De kommer når jeg snur meg i senga, reiser meg fra sofaen etc. Og etter sex tar de helt av og er sterke og regelmessige i mange timer etterpå! Så sex funker i hvertfall for å få sterke kynnere - og sterke kynnere er med på å modne og evt åpne. Ergo: sex hjelper for å sette i gang fødselen!
Ceciliany Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Jeg har tatt de i en uke nå, er selv i uke 36. Har ikke hatt kynnere i det hele tatt, hverken før eller etter jeg begynte med kapslene. Jeg klarer ihvertfall ikke å kjenne forskjell på om det er kynnere eller babyen som sparker/snur seg... Vet ikke om disse kapslene egentlig har noe for seg, men det er da lov å håpe! Lykke til ihvertfall! Håper din lille snart kommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå