cemor c Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Ser i ett annet innlegg her at du er "gal" etter skummet melk! Måtte jo le litt her jeg sitter, for det gjør jeg også! I forrige svangerskap drakk jeg min 1 l melk sånn helt plutselig hver dag. Tenkte jo ikke noe på det, men skjønnte jo det etter å ha tatt testen da! hehe Og jammen ble det ikke sånn denne gangen også! Litt artig å ha dilla på melk, og ikke andre ulumskheter da! hehe (som jord, papir, murpuss, aske osv...) c",)
selfangerkjerringa Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 De store kickene i dette svangerskapet har vært skummamelk, og surkål... sistnevnte er utrolig rart, siden jeg aldri har takla verken smaken eller lukta av surkål... nå derimot, er det noe av det beste jeg får Har egentlig ingen andre rare lyster. Tror jeg da Hadde jo helt fullstnedig dilla på jordbær, men det er vel ganske vanlig tror jeg.
cemor c Skrevet 23. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2006 Hehehe, jeg har skummetmelk og urter jeg! c",) Har alltid likt urter, men nå er det skikkelig namme! c",)
cemor c Skrevet 23. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2006 Jeg? Graviditetstesten hehe c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå