Gå til innhold

November: Noen fra Vestby eller omegn?

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er nokså nyinnflyttet til Vestby-kjøpte oss hus for ca et halvt år siden. Har bodd noen år i Oslo før det. Jeg er 29, og har termin 24/11. Venter vårt første barn. Håper å få noen nye bekjentskap i nærheten via barselgruppe eller denne siden. Hadde vært koslig å få en "trillevenninne" eller flere det året jeg går hjemme i permisjon. Noen i omegn med samme ønske?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6034081-november-noen-fra-vestby-eller-omegn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du.

Bor i Moss jeg da.

Men igår hadde vi et treff med gravide både herfra og Son og Vestby.

Vi skal ha et nytt treff i september.

Kanskje du kunne tenkt deg å møte oss der?

Hadde vært koselig med enda flere mager.:o)

Nesten alle er 28 og 29 år.

Jeg så at det var treff i Moss, og hadde lyst til å dra, men det ble veldig vanskelig når det var kl 12 på en ukedag så lenge jeg er i full jobb fremdeles...Jeg har veldig lyst til å komme på neste treff i September dersom det er en ettermiddag eller helg! Hvor mange var dere sist? Kommer du (høstgutt underveis) på neste treff?

Litt trygt å treffes flere første gangen, så ser man hvem man finner tonen med :-) Skjønt det er sikkert ikke noe problem så lenge alle er i samme situasjon og opptatt av det samme :-)

Mente ikke være anonym sist, men så det i etterkant. Signerer denne gang!

Hei igjen ; )

og jeg virka sikkert litt frekk som lurte på det med anonym.....ikke meninga det ; )

Neste treff er jeg med på, det er privat hjemme hos en av oss. Lurer på om du har mail? Vi er 10 jenter som har mailkontakt, blir litt lettere å gjøre avtaler og artigere å skrive da.

På treff i går var vi 8 mager, kjempekoselig. Vi har alle termin på høsten og er i samme aldersgruppe. Koselig om du henger deg på også! Mailen min er [email protected]

Håper jeg hører mer fra deg der!

Heisann!

Oppfattet deg absolutt ikke som frekk. Ok med signatur, så vet man hvem man skriver med. Har jo signert alle andre innlegg jeg har skrevet.

Mine innlegg kommer litt i rykk og napp. Vi har dessverre ikke fått installert internett hjemme ennå, så jeg har bare tilgang til mail når jeg er på jobb. Prøver å titte innom hver dag i lunsjpausen, og kanskje litt oftere også :-) Skal sende deg en mail fra min hotmailadresse. Høres kjempeartig ut med en gjeng med 10 gravide som møtes! Siden dere møttes på dagtid på en ukedag sist, betyr det at alle er hjemme? Håper i så fall at dere finner et tidspunkt hvor jeg har mulighet til å komme neste gang.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...