Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Da jeg var på do etter sex med sambo i går kom det litt blod på papiret. Det var ikke mengder, men noen drypp. Jeg fikk litt småpanikk, men har valgt å roe meg ned - den lille turner fortsatt rundt inne i magen, og jeg tar det som et tegn på at alt er bra. Det har ikke kommet mer blod etter disse dråpene. Andre som har opplevd noe lignende?? Noen som vet hva det kan komme av?
tessa4? Skrevet 23. august 2006 #2 Skrevet 23. august 2006 God morgen! Er i uke 15 og har hatt det samme tre ganger etter sex de siste to ukene.Var hos legen i går og fortalte det.Han visste ikke hva det kunne være,så jeg er blitt henvist til ekstra UL bare for å se at alt er som det skal.Jeg kjenner at den lille turner godt der inne,så jeg er ikke så veldig bekymret.Men bedre med en sjekk for mye enn for lite! Ha en fin dag :-)
Nicki_81 Skrevet 23. august 2006 #3 Skrevet 23. august 2006 Har ikke opplevd det selv, men vet om mange som har det. Slimhinnene blir tynnere og har lettere for å blø, så ganske mange får en liten blødning etter sex uten at det er noe farlig. Man får rett og slett bare en liten rift i vaginalveggen
Snupidupi Skrevet 23. august 2006 #4 Skrevet 23. august 2006 Trur de si at så længe du e slutta å blø innen en times tid eller så e det ikke nå å bekymmer sæ førr...
tinka73 Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Har opplevd det selv et par ganger, den ene blødningen var ganske kraftig også. Slimhinnene blir mer hovne når man er gravid og det skal mindre til for at et blodkar kan sprekke. Vi gravide har jo lettere for å blø neseblod og fra tannkjøttet også.. Men du bør kontakte JM eller lege hvis det ikke gir seg i løpet av noen timer eller hvis du får smerter.
Gjest Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Hadde det sånn etter sex hver gang i det første svangerskapet mitt, og det er ikke uvanlig. Slimhinnene kan ha lettere for å blø litt i sv.skap, så jeg tror ikke du skal være engstelig, når du kjenner liv, nei!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå