Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor gamle var deres barn da dere la de på eget rom?

Gutten min virker som han sover bedre på rommet når jeg ikke er der, han er liten da, (2mnd) og vil jo selvfølgelig ha han på vårt soverom enda en stund, men dersom han sover bedre for seg selv vil jeg jo kun det beste for han. Har prøvd og lagt meg samtidig som han, da vil han ikke legge seg til ro med det første, og om morgenen ligger han ganske urolig i senga, men hvis jeg står opp og han blir liggende alene er han mye roligere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6033986-sove-p%C3%A5-eget-rom-hvor-tidlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Skal flytte lillebror når vi kommer hjem fra ferie om 1 mnd. Han vil da være 5 1/2 mnd. Er spent på det, ventet mye lengre med storesøster - men hun sov også hele natten... han kaver litt og da våkner jeg. Også tar jeg han opp... mulig han sover bedre alene?!

Flyttet storesøster på eget rom 5 mnd gammel og lillesøster 4 mnd. Hadde barnerommet vært klart tidligere hadde jeg nok flyttet over lillesøster tidligere. Har en stol på rommet dersom hun våkner for litt nattmat - som oftest sover hun rundt nå. Deilig :-)

Vår jente sov på eget rom fra dag 1. Fra hun var 2 mnd sov hun sammengengende fra kl 18-19 til kl 6-7, uten mat imellom. Deilig! Hun er blid og fornøyd når hun våkner på morgenen og det er jeg og pappaen også for vi er godt utvilt!

Kommer til å gjøre det samme med nestemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...