Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg hater å gå ut blandt folk! hvorfor er livet så urettferdi.... å..jeg er så sutrete odag........... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6033981-jeg-spyr-av-speilbilde-mitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg skjønner godt hva du mener. Jeg fant ut at nok var nok, jeg fortjener bedre enn å spy av mitt speilbilde. Jeg var til de grader avhengig av sukker og raske karbohydrater, så det var mitt største problem. Jeg slet med skikkelige abstinenser når jeg ikke fikk det. I tillegg til at jeg rørte alt forlite på meg. Jeg begynte å fokusere på følelsen jeg visste jeg ville få når jeg var fornøyd med kroppen min. Så begynte jeg å trene. Hver gang jeg gikk raske turer eller trakket på maskinen hjemme, sto jeg å fokuserte på den deilige følelsen av å endelig være fornøyd med seg selv. Så tenkte jeg at for hver gang jeg står her så kommer jeg nærmere målet mitt. For hver ekstra bevegelse jeg gjør blir det bare lettere og lettere. Når jeg var kommet igang med trening så kuttet jeg ut raske karbohydrater og sukker. Det gikk mye lettere enn hva jeg trodde. Når det var noe jeg hadde lyst på innprentet jeg meg selv med "a moment on the lips, forever on the hips" det fungerte og jeg fant ut at det ikke var verdt det. Kjenn heller på den deilige følelsen av å være fornøyd med kroppen. Den er mye bedre enn all mat og sjokolade. I begynnelsen så kjørte jeg litt streng lavkarbo diett, for å få en flying start.. Det fungerte ypperlig! Jeg hadde selvfølgelig noen dager innimellom da jeg unte meg noe. Men jeg klarte å la være å frotse. Så det gikk veldig fint. Dette var litt av min motivasjon.... Kanskje det kan hjelpe deg litt... Lykke til! ; ) Du fortjener det beste.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6033981-jeg-spyr-av-speilbilde-mitt/#findComment-6046398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå