Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det,er kynnerne jeg sendte kommet frem? sendte ganske mange ser du,hehe...men,....jeg tror di ble returnert jeg.......

hadde en HELDAG i går med kynnere tette som hagl og sa du nedpress og full pakke!!! klarte knapt gå jeg,hehe..var hellig overbevist om at jeg var i startfasen,så vi får se hva jm sier i dag da.fikk sove i natt.nydelig godt det.vet du,mandags kveld oppdaga jeg noe rart.

knærten har snudd seg!!! han som er så bedagelig å nesten har gitt meg frynsete nerver,har vært hyper og nå snudd seg med rompa på venstre side!! veldig rart å kjenne bevegelser og føtter på andre siden ja,etter så mange mnd.nå i dag kjenner jeg ikke kynnere,ennå..men jeg har en sliten følelse i ryggen,og mensvondt i magen..juhuu,jeg er spent nå ja...(eh,,,fikk en kynner nå gitt...å den kjennes!)

jaja,nå som jeg kan være glad for alle tegn,får jeg bare ta imot..30 dager igjen,og i uke 37...hadde aldri trodd jeg skulle komme så langt..utrolig hele greia =0)

har du starta "modninga" da?hehe...tror det funker,kremt....eh...kniiis....

nei,nå skal jeg spise litt mer her.har lyst på mat i dag..må være noe muffins her ja,hihiiii...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei kjære deg!

Nå er jeg så spent på hva som skjer med deg altså!!!

Alt tyder jo egentlig på at det skjer noe snart...;)

Nå er det jo ikke noe problem lenger om han kommer nå:)

Hvem hadde trodd at du kom til å gå så lenge?? hihi;)

Når har du time hos jordmor i dag?? Å, jeg er så spent!!!

Ingen tegn til noe hos meg!! Vasket hele huset i går men fikk kanskje et par kynnere...:(

Skrevet

*dytter*

Skrevet

hallo!!!!!

ta deg en modningtur i senga,hehehe...det hjelper...kniiis...

jeg kan vist få nårtid som helst,og jepp det tror jeg på...hun mente jeg skulle slippe å knipe igjen nå..hehehehe...

sitter med mensvondt i ryggen,og kynnere,men vet ikke om det fører til noe ennå,får se.hadde vokst,så nå er jeg 27...oooohhh,stor mage ja..

vekta ble på 54kg,så ja jeg er fornøyd nå.et kg til,så er det ny rekord her...hun undersøkte ikke modning,men mente den berømte slimproppen hadde gådd.har hadd mye gul,hvitt slimlignende greier siden i går.(sorry detaljer)

aner ikke om det er det,for jg har aldri sett noe til det før.å knærten hadde snudd seg,men lå rett over bekkenåpningen.hadde ikke glidd ned,noe hun pusta ut for..hadde han det hadde jeg blitt sendt med en gang...for hum mener fødselen blir kjapp denne gang,hehe...jahuuu....nå er jeg sikker på noe skjer...å vet du hva....

DATTERA MI ER I FØDSEL!!!!!!!! 2-3CM ÅPNING,OG SMÅRIER...

hallo,jeg skal bli mormor snart....!!!!HJÆÆÆÆLP........

SKRIVER MER SENERE...hun kommer nå,og jeg må snakke,formane,gi gode råd...hihihiiiiii....tror jeg detter om,hahahaha

Skrevet

NÅ SKJER DET TING HOS DEG!!!!

da er det vel bare å vente å se da!;) så moro at dattera di er i fødsel! Det blir jo super spennende! Da må du holde meg oppdatert!;)

Og stor har du blitt og, så gøy!

Da snakkes vi senere da!:)

Skrevet

jepp her er det xtion,hehe...

hun har utflata livmor,2cm åpning,og venter nå på økning på riene,så blir hun sendt....vræææhl....hehehe

jm strippa vist litt xtra også...

skjelven og stressa,både jeg og hun...

selv er det ikke tid i dag til å bli sendt...har murringene og kynnere.rar følelse,så det blir vel ikke lenge før det bærer løs,men som jeg sa,vi får se...var glad for økninga mi jeg ja.endelig gikk jeg der fra fornøyd..

skal sende hesten hennes til trening,så vi får fult opp...men jammen er dette gøy...har venta så lenge,å nå skjer det.hehe...mannen mener jeg blir sendt innen 36timer,men vi får se...får be han pusse litt støv,hahaha...er begynt å strikke genser til barnebarn...fikk plutselig for meg det i dag...rart...off,jeg er utolmodig jeg..tar vel en tid før hun får,så jeg får tvinnne fingre i kveld/natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...