Gå til innhold

Flere som føler at de ikke er gravide??


~~¤April baby¤~~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har heller ingen andre symptomer enn at det virker som om mensen er på vei. Men buksene mine har faktisk blitt trangere allerede, men detter er jo også nr 2 da så. Bare 5 uker på vei einda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere! ;-)

Jeg og er 5 uker,eller det blir vel i 5 uke,er 4+3 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn ca 4+5 i dag og er litt oppblåst og har litt mensmurringer. Litt ømme pupper, men ellers ingen symptomer. Nesten så jeg håper på flere symptomer siden jeg har hatt en SA. Men mitt første svangerskap var nesten symptomfritt de første månedene, så det er jo ikke unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ....... jeg følte heller ikke at jeg var gravid verken med førstemann eller denne gangen så tidlig som uke 5.Men så......................i uke 7..... da begynte jeg å henge over do flere ganger daglig og var så trøtt at jeg nesten sovna mens jeg spydde hihi. da følte jeg meg veldig gravid : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois..

 

Jeg skriver meg opp her.. Er 5+2 nå og kjenner fremdeles ingen ting... Tror jeg skal ta å kjøpe en test til i dag.. bare for å være heeelt sikker (selv om 4 positive tester burde være bevis nok.. he he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her også! Jeg er ca ti uker på vei, men merker ikkeno... Var mye trøtt i starten, men nå har det gått over og jeg bare koser meg. En dag her fikk jeg litt sånn utavmæsjælopplevelse, løp til apoteket og kjøpte en cb for å sjekke om jeg hadde sett riktig :-)

 

Men jeg har vært til legen også, og alt står bra til. Skal tilbake om et par uker for å høre etter hjertelyd også. Tror legen min synes det er et deilig avbrekk, hun har nesten bare pensjonister.. Og meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, slenger meg på. Av og til lurer jeg på om testene bare har lurt meg. Har ingen særlige symptomer. Annet enn skikkelig øm mage til tider, og i dag hadde jeg litt kvalme, så da ble jeg egentlig litt glad, for jeg satser på at det er pga graviditeten. Også er jeg fryktelig svimmel for tiden. Hmmm, da ble det vel egentlig ganske mange symptomer allikavel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg å... Har hatt veldig ømme bryster og de har blitt større, men de er ikke så ømme lengere.. er ikke kvalm, ikke unormalt hormonell, er litt trøtt og deppa innimellom men fått det for meg at det kommer av redsell for abort... skal snakke med legen i dag, i håp om å få tidlig UL ( mistet i juni)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på samme måte som jajja....

Ømme bryster i bynnelsen, men ikke nå. Ikke kvalm, ingen diller og tåler alle lukter...

 

Var på UL i går og fikk se at det lille hjertet dunket! Helt fantastisk!

 

7+1 i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare ømme pupper og litt trykk i magen....noen ganger opplever jeg at jeg har vondt i hoftene. Skal til legen den 30.08. -da vil jeg få svar på en del spørsmål håper jeg! Er 5 + 5 uker i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har heller ingen spesielle symptomer, og i dag er jeg 11+1 på vei...

Var hos lege idag, og hun kunne heller ikke høre fosterlyd, men sa at denne ofte ikke høres før uke 12, og at jeg ikke måtte bekymre meg. Er forsåvidt relativt rolig, men er også usikker da jeg ikke har vært igjennom dette før. Men jeg får vel heller bare sette pris på å være i fin form :-)

Men jeg er veldig usikker på om jeg greier å vente med ultralyd til uke 17....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får vel tenke positivt jenter,at vi ikke ligger over do skåla og spyr,springer og tisser på natten,og ikke kjefter ihjel gubben av hormonelle årsaker. He he. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det er flere en meg. Er 5+4 i dag og merker ingenting men hadde litt mensmurringer forrige uke.

 

Dette er andremann, og sist ble jeg trøtt,kvalm, svimmel og omtrent alle symtomer i hele boken fra veldig tidlig. Så nå er jeg rett bekymret for at alt er i orden. Har tatt bilder av testen så jeg har sjekket et par ganger at det virkelig var et kryss jeg hadde *knis*.

Sist var jeg slått ut av kvalme fra jeg var 6 til jeg var 14 uker på vei, så jeg venter i spenning på neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berre "menskramper" her òg (5. veke). Er i grunn overlykelig så lenge det ikkje er verre enn det :) Men eg føler meg absolutt ikkje gravid. Føler eg snakkar om nokon andre når eg snakkar med barnefaren om det. Men det VAR jo to strekar, to gongar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. i 5 uke hadde ikke jeg heller symptomer.. Trodde jeg skulle ha mensen snart. I uke 6 var jeg bare trett og trodde jeg bare var sliten etter en hel sommer på jobb.

 

MEN i uke 7, altså forrige uke begynte "herligheten" kvalm, litt oppkast, kvalm kvalm kvalm... trett trett trett...

Så det kommer nok kanskje..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i 12 uke og føler meg ikke gravid. Hadde kanskje en liten periode med trøtthet det var alt, men med det varme og trykkende været som har vært så er det neimen ikke sikkert det skyldes graviditet, for alle andre var trøtte også. Forrige graviditet hadde jeg ikke symptomer før magen begynte å titte frem i femte måned, men følte meg fortsatt ikke gravid da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...