Gå til innhold

Tiden går så sakte!


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 4+2 og gleder meg så veldig til å fortelle dette til familie og venner! Men det er jo altfor tidlig ennå! Fant ut for bare noen dager siden, men det virker som en evighet... Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 5 uker på vi i dag jeg, sliter også med å ikke fortelle det til noen. Regner med vi kommer til og fortelle det neste helg. Vi skal på tur med jobben til sambo, og de kommer til å skjønne det uansett når jeg ikke drikker. Så da sier vi det like godt. Ventet til jeg var 12 uker på vei med og si det på førstemann, skjønner ikke hvordan jeg klarte og holde ut!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det akkurat sånn som deg. Tiden står nesten stille. Testet positivt da jeg var 3+5, føler det er en evighet siden men likevel rører ikke dagene og ukene på seg. Føler at jeg har vært gravid så lenge at jeg minst burde vært 8 uker eller noe sånt.

Har fortalt det til mange venner. I går fortalte vi det til mamma og pappa. De ble overlykkelige. Barnet blir første barnebarn på begge sider, og maset har vært stort i mange år. De kommer til å ta helt av alle sammen. Har veldig rike svigerforeldre og føler det som en stor belastning. De tar liksom litt for mye av økonomisk og forventer mest tid tilbake. De overkjører totalt mine foreldre, og det er jeg ikke happy med. Vet at vi er veldig priviligerte, men klarer oss utmerket uten deres innblanding.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne fortalt det til noen jeg også, for eksempel søsteren min som også er gravid. Men mannen min nekter! Han sier vi må vente... Men det er jo faktisk min kropp alt dette skjer med, da! Uansett, han er veldig snill, i går kom det en STOOR bukett med blomster på døra!!

 

Hvor langt er du på vei, milva? Det er kjedelig med "konkurrerende" besteforeldre, men du må huske på at det er deres liv og deres baby! Uansett hvor mye penger de har lyst til å støtte med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt over 8 uker, og har bare sagt det til mamma og broren min. Men mannen min vil si det, spør hver dag om vi ikke skal si det snart!!

Jeg vil vente til jeg har vært på første kontrollen, 7 september. Men begynner å få mage, så det er vanskelig å holde den inn:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...