Gå til innhold

Samboeren min er så god....:)

Anbefalte innlegg

Han hadde jobbet i natt, og jeg sover aldri sånn ordentlig godt før jeg vet han er trygt hjemme, iallefall nå som det skjer så mye dritt i Oslos gater. Så våknet jeg når han kom hjem, så lå vi i sengen å små pratet litt. Så har han snart bursdag, så jeg sa til han at jeg hadde en SKIKKELIG bra bursdagspresang til han, for det har jeg nemlig.

Da svarer han "Ja, men jeg trenger ingen bursdagspresang jeg, jeg får jo en baby, det er den beste bursdagspresangern jeg kan få!" *snufs* Fikk helt tårer i øynene jeg, jeg får det nesten nå når jeg skriver dette...hehe..:) Etter jeg ble gravid har jeg blitt forelseket i samboeren min helt på nytt jeg.... Han er helt fantastisk...selv om jeg blir veldig sint på han til tider, så er det ingen som gjør meg så glad heller..:)

Noen andre som får sånne fine komentarer fra mennene sine? :)

En sånn liten gledestråd på morgenkvisten...:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6033657-samboeren-min-er-s%C3%A5-god/
Del på andre sider

Fortsetter under...

måtte bare svare på dette...

samboeren min er bare så skjønn , når han litt klønete kjenner på magen min og er liksom litt redd for og gjøre noe feil, eller når jeg våkner av mareritt om nettene og han bare drar meg inntil seg som jeg var en liten lett fjær !(hehe er i uke 32 da...) og holder rundt meg resten av natten og trøster meg.

Synes også han viser mye respekt til meg, i går hadde han besøk av en kompis som spurte om han ville være med på bursdags party neste lørdag, da sa han at VI kan stikke innom men det blir ingen drikking på meg siden jeg snart skal bli far. voksent sagt og glad ble jeg:-)

Hei hei...

Så snille samboere dere har, blir helt rørt jeg....Har også en veldig snill og omtenksom mann, han jobber å sliter for at vi skal ha det bra...

Å dette med nyforelska Iselin, det vet jeg alt om, vi benter nr3 nå, å for hvert barn vi får så kommer vi tettere og tettere, vi blir nesten som tenåringer igjen vi, hihi.....

Å den søte kommentaren da, da kom jeg til å tenke på en jeg fikk, av svigerfar faktisk, det var etter vi hadde fått 1mann, han er født i oktober..

Så da vi skulle snakke om julepresanger sånn litt før jul, spurte vi svigerfar(som har alt) hva ønsker du deg...Nei han ønsket seg ikke noe, han hadde jo fårr verdens beste gave allerede, han hadde jo fått barnebarn:))))

Det ble jeg rørt av, for dette er en mann som ikke slenger rundt seg med følelser skal jeg si dere, hehe.... Koselig når mannfolk er litt sånn søte...

Klemmer til dere og de snille mannfolka deres;)))

Får helt tårer i øynene av disse søte mennene deres!!! :-))

Skjønner godt hva du mener med soving og nattevakter og sånn.. Har en mann som jobber på akutten på et sykehus, i tillegg er han ofte ute på redningsaksjoner i fjellet. Jeg sover ikke skikkelig da..uff..

- og er det ikke rart at en og samme person kan få oss så rasende sinte og så utrolig lykkelige...?? De er nå gode å ha, disse mennene.. :-))

Ikke sant, ingen som kan gjøre meg så fly forbanna at jeg nesten går ut av mitt gode skinn, men det er heller ingen som gjør meg så fantastisk glad....

Skåler med vann for alle de flotte mannfolka våres..:)

Annonse

samboern min er helt ellevill han, også. hver eneste morgen i helgene siden vi ble sammen har han stått op og lagt egg og bacon. Jeg kan med hånda på hjerte si jeg har lagd mat fire ganger hittil i år.. Han står på, muntrer meg opp, og får meg til å føle meg vel selv om jeg ikke er så veldig komfortabel med å ikke kunne gjøre alt jeg pleier.. Jeg er normalt VEELDIG aktiv. Han vet ikke hva godt han skal gjøre- og alt hansier og gjør for meg/ oss bevitner at vi bare får det bedre og bedre sammen.. I helga feiret de en annen kompis som fikk tivllinger forrige uke, og bestekameraten hans brøt ut at vi var nestemann ut.. Han ble så stolt som en hane, og flakser litt over bakken enda...

drømmeprinsen min er bare utrolig...

Hehe det er gøy, for oss så var det mere han som overtalte meg til å starte på smått og nå er han helt i skyene. Jeg har slitt med oppkast og tretthet og han vasker klær, rydder i huset. til og med når han kommer hjem ifra kvelsskift så langer HAN mat til meg.

Så får jeg slike kommentarer som "jeg har funnet på en bedre versjon av Lørdags Pizza" og jeg ser rart på ham så starter han men Linn det er ekte kjærlighet, det er fulstendig fulkommenhet eller no slikt :-D Å det er sååå gøy.. for ikke å snakke om alle sms'ene som tikker inn hver dag.. HAN er en sikkelig poet...

Hmmm jo tror jeg gjør det: her skal dere få premieren på det ene diktet skrevet av min mann Kjartan S.. :-D til meg... (han burde gitt ut bøker for det er helt utrolig alt det han har skrevet!"!!!!

Håper dere liker det !? det gjør jeg

The Wave

A wave of passion washes over me,

my life no longer in a state of misery.

I watched her gracefully enter my life,

would she one day become my wife?

Together we walk this wonderful earth,

her stomach growing between each birth....

© 2006, Kjartan Sletvold

(måtte hive på :-) må passe på vet dere Lol...

Nå må jeg skryte litt av samboeren min og.. Han jobber masse for at vi skal ha alt i orden til babyen kommer. (ved, opp pussing osv) Han blir aldri sur hvis jeg har sovna på soffaen og glemt og lage middag.. neida, han gir meg en kjempe klem og sier at det har jeg og babyen godt av.. Og han blir kjempestolt så fort noen nevner at han skal bli far:) Jeg er så heldig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...