Gå til innhold

Tegningsblødning og harde kynnere - please svar :)

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag oppdaget jeg tegnigsblødning. Ved 19 tiden begynte jeg å få det som jeg tror er kynnere (ikke hatt det så langt). Disse ble sterkere og sterkere ut over kvelden og natten. Sov nesten ingenting i natt. Det hele stoppet kl 05 ca.

Er det nødvendig å ringe fødeavd? Har fortsatt tegningblødning men eller er jeg i fin form, litt ekstra nedpress er det jeg kjenner.

Hvor lenge kan man gå med tegningsblødning, noen som vet?

Takker for alle svar!!!

Fortsetter under...

Hei på deg!

Du kan jo ta en tlf til føden for å høre, men tror ikke du trenger å dra siden kynnerme har gitt seg. Ellers så fikk jeg tegningsblødning for akkuratt 1 uke siden og ingenting har hendt, så det kan ta tid. Jeg har i natt hatt en del rosa utflod (har hatt det før også) og vondt i korsrygg og mage og veldig nedpress, men neida, ingenting skjer, blæh!! Bare er sliten og trøtt, du kan jo ringe å høre hvis du er nysgjerrig:)

Masse lykke til!

Annonse

Takk.

Nå har jeg ringt. Tegningsblødning var ikke uvanlig at det kunne strekke seg over flere dager. Og det var heller ikke uvanlig at man hadde rier om natten som stoppet på dagen. Så jeg skulle bare leve som normalt og helst få sovet så mye som mulig før det virkelig går i gang.

Kan legge til at blødningsmengden er langt mindre enn en menstruasjon. Jordmor laget en sirkel med pekefinger og tommel sist jeg var der og sa at det skulle ikke være mer enn dette.

Hos meg kommer det heller ikke hele tiden som ved en menstruasjon.

(Bare til opplysning hvis noen andre skulle være i samme situasjon)

Hei igjen!

Fint du ringte sykehuset og sjekka. Jeg hadde samme opplevelse for en uke siden, men blødde en del, slik at jeg dro inn på en sjekk på Ullevål, hvor alt var ok heldigvis. Det var livmorhalsen som hadde begynt å åpne seg.

Vel, da venter du sikkert i spenning, det gjør jeg og, men må si at jeg er lei av å vente, har venta 1 uke nå, trodde at fødselen var nærmere pga blødningen jeg hadde, men kan visst gå en stund til.

Når har du termin da?

Lykke til:)

Heisann

Jeg har termin 27 aug.

Ble giret og pakket baggen i går jeg også :)

Må håpe det går i gang for oss alle tre da.Skjønner jeg kan bare roe ned og slappe av :) Får prøve å sove litt tror jeg, ble ikke så mye søvn på øyet i natt.

Jeg har en del jevnlige kynnere nå, men det behøver vel muligens ikke ha noe å si. Spent på å høre hvordan det går med dere. Når har dere termin?

Annonse

Hei igjen pippi

jeg har termin 30 august også...det skjer ikke mye her akkuratt, har masse kynnere, nedpress og mensensmerter i rygg/ mage, men det har jeg hatt mye av før også uten at det har skjedd noe mer...

du må si fra hvordan det går med deg også og om du får rier!

Dette er veldig spennende!

Hei på tjukka med nr 2:)

Det skjer fortsatt ikke noe hos deg? Hvordan er formen? Kjenner du menssmerter og kynnere?

Jeg er iallefall lei av å vente nå og skjønner ikke hvorfor man må vente på baby så leeeeeeeeeeeenge etter tegningsbløning he he.

Hei Ninn....

Nei, det skjer fortsatt ingenting..... Begynner å bli utålmodig ettersom jeg trodde fødselen skulle finne sted etter blødningen.... Det er vist bare til å smøre seg med tålmodighet ser jeg. Fin form ellers. Har hatt en del kynnere, men ikke noe mer blødning. Hvordan går det med deg da?

Hei igjen på tjukka med nr 2:)

Æsj, dumt det ikke skjer noe enda. Jeg føler det på samme måte, utålmodig fordi det virker som de fleste har blødning tettere opp til fødsel...Er også lei av å vente nå, har hatt flere kynnere og mensvondt (mest på natta da), men ikke noe kjempegreier, jeg våkner av at det er vondt, men så sovner jeg igjen og våkner om morgenen uten at det har skjedd noe.

Jeg prøver å tenke at uansett så kommer babyen ihvertfall i seneste fall om 3 uker, det er det lengste vi kan gå og 3 uker er det ikke lenge til, bare føles lenge nå fordi jeg venter så intens...

masse lykke til- du må skrive hvis det skjer noe da:)

Hei Ninn (fødeklar) og På tjukka med nr 2 :)

Skjer ikke så mye mer her heller. Har kynnere nokså jevnlig ellers ikke noe. Blødningen har også stoppet nå foreløpig. Vil jo gjerne at noe skal skje men får vel bare prøve å slappe av :) Kjæresten min går å småtripper litt også nå hi hi :) Så er det ikke bare meg som er utålmodig lenger.

Tvi tvi til oss alle tre!

Vi får holde hverandre oppdatert:) Tror ikke det skjer noe med med i natt ivertfall, men det er godt å tenke på at om 3 uker har vi barna alikevel.... Det er litt psykisk at vi skal bli leie sikkert, slik at vi takler fødselen bedre.

Hvor i landet bor dere ninn og pippi?

Hei på tjukka med nr 2 og pippi!

Ja, jeg vil jo gjerne at det skal skje noe snart! Og såklart forventer jeg at det skal skje noe, og det skal det....vet bare ikke når enda he he:)

Jeg tror ikke det skjer noe med meg i natt heller, føler at formen er den samme som i går (og uka før) og vil ikke "lure" meg til å tro at det skjer noe, da blir jeg så skuffa når jeg våkner om morgenen.

Ja, sikkert psykisk- at man skal bli så lei at man takler alle slags smerter ved fødselen...jeg gruer meg jo litt til det også, er førstegangs, så har ikke noe å sammenligne med.

Jeg bor i Oslo, og dere?

Ja, vi må holdes oppdatert- lykke til- og hvis det skjer noe, si fra hvis dere har tid, jeg er veldig spent- ha en fin kveld, jeg skal spise kake, det gleder jeg meg til.)

Hei igjen.... Jeg er fra Karmøy i Rogaland. Har nettopp vært i klubb nå å spist middag og kake, godt å komme seg litt ut også..... Ingen tegn til fødsel, men skal gi beskjed dersom det skjer noe:=)

Ikke for å skremme dere 1gangs fødende, det med psyken. Jeg hadde en helt fin fødsel jeg sist, kan ikke klage. Men det var jo selvfølgelig tøft, men helt ærlig så gleder jeg meg mer enn jeg gruer meg:=) Gleder meg til å se jenten vår, og datteren vår på 3 år spør hver dag når beibien kommer ut.Ikke lett å være tålmodig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...