Gjest Skrevet 23. august 2006 #1 Del Skrevet 23. august 2006 Hei snuppa:) Har ikke vært her inne på noen dager, men hva er det jeg lesere?!!!! Jo du svarer på et innlegg og skriver du er 4 uker på vei!! GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette var skikkelig moro å våkne til. stod opp med feil bein, men var jo akkurat det her jeg trengte for å få frem smilet:) Lykke til videre, dette fortjente du virkelig:) *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Dytter litt jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Hei du!Joda er nok gravid ja...faktisk 4+5 uker fant legen ut i dag...var på sykehuset skal tilbake om ca 14 dager..får veldig bra oppføling.Så det føles helt uvirkelig enda.Men jeg er glad.Reiser til kreta i morgen så det passer meg flott med en ferigave... Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. august 2006 #4 Del Skrevet 24. august 2006 God tur til det varmere strøk da, høres kjempedeilig ut!!!!!!!!!! Kos deg masse:) Så bra at du får tett oppfølging, det får jeg også, og det føles veldig betryggende. Skal på ul i dag, håper å se et hjerte som slår, skal være mulig det nå sa gyn:) Krysser fingrene for at det går bra med oss! Klem og god tur igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå