malla007 Skrevet 23. august 2006 #1 Skrevet 23. august 2006 Hei! Jeg har nettopp fått et lite jente i mai, og jeg øsnker meg flere barn. Når blir jeg gravid igjen og hvor mange barn ser du? Har sluttet på jobben før jeg gikk i permisjon, lurer på om jeg får en ny jobb innen det jeg er utdannet til, og om mannen min får seg jobb snart eller blir det omskolering eller om han fortsetter i gamlejobben? Ser du om økonomien blir bedre snart? Jeg: 07.04.77 Mannen: 18.04.78 Vesla: 23.05.06 Tusen hjertelig takk for dine svar.
eifos-på tjukka- Skrevet 24. august 2006 #3 Skrevet 24. august 2006 Ja her blir det forandringer... Mannen din vil få en jobb "rett i fanget" om ikke veldig lenge Du ser ut til å bli hjemme ett ekstra år. Du kommer til å ringe på en jobb i denne perioden, og blir innkalt til intervju.. Ser ett barn til lengre frem i tid, men det er ikke nå med engang! faktisk ikke i 2007, mulig slutten av 2008??
malla007 Skrevet 24. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2006 Takk skal du ha... Ser du om det blir kanskje tvillinger, siden jeg skal bruke IVF? Hvor mange barn til sammen kommer vi til å få? Takk igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå