jåsjenta Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Hei! Jeg lurte på om du kunne være så snill å spå om jeg noensinne kommer til å bli gravid? Når, antall og kjønn? Jeg: 10.07.81 Han: 16.08.81 På forhånd, tuuusen takk for svar! Stor klemm
eifos-på tjukka- Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 hei Får opp to barn på deg, og ja du kommer snart til å bli gravid... Noe som sier meg oktober.... Har dere en blå bil?
jåsjenta Skrevet 22. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2006 hehe...jepp, vi har en blå bil:) Tusen takk for svar, å ha en fortsatt fin natt... Hvis du har mulighet, så lurte jeg på om du kan se om ho storesøss blir gravid snart? hun er født: 03.06.75. Nattakoz:)
eifos-på tjukka- Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Beklager, det ser jeg ikke... Får opp at det er din tur først. Kan ikke se noe på henne i nær fremtid... Men du får krysse fingrene for henne... Klem Ps, får opp at hun blir utrolig glad på dine vegne, men samtidig veldig lei seg.. Ser ut som hun strever litt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå