lillebollemor74 Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Jeg syns jeg er så lat. Men så har jeg liksom ikke noe særlig overskudd til noe heller. Det blir med litt husarbeid og noen kjøreturer med bilen for å komme meg ut litt. Har dårlig samvittighet og tenker at jeg i allefall burde ta meg en spasertur av og til. Men er det ikke litt trim å trøkke inn gassen a..?
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 Jeg har vært en skikkelig 'slækker' og ikke gjort mye annet enn en liten gåtur daglig. Men nå, i går, har jeg begynt å ta 20 sit-ups (skrå - ikke rette) + noen ryggøvelser og litt pilates greier hver dag. Gjør dette pga at ryggen har begynt å plage meg litt, så jeg vil styrke de musklene. Pluss at kanskje det får babyen til å begynne å tenke på å komme ut snart..
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 glemte å si at jeg bor i 4.etg og prøver å springe opp trappene, siden det kanskje kan sette igang fødsel
Golden-Angel Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Har en datter på 3.5 år så det er mye aktivitet her. Vi er ute på tur hverdag. Har også en hund som må luftes 2 ganger for dagen. Er i uke 32 nå og den hunden får kortere turer av meg for hver dag (min mann lufter den på langtur i skogen om kvelden)
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 23. august 2006 #5 Skrevet 23. august 2006 Ikke noe trim i det hele tatt... Trist igrunn...Bortsett fra rydding så svetten siler da, men men Gledet meg til å få fri fra jobb og gå mye tur... Men samtidig som jeg ble hjemmeværende så kom bekkenløsningen... Så jeg vinket hadet til langturene i fjellet før jeg fikk gått en eneste en.... to krykker og skikkelige problemer med å gå gjør sitt til at trimmen uteblir. Om jeg legger meg på gulvet så kommer jeg meg faktisk ikke opp igjen. jaja, får trimme etterpå
hårsår Skrevet 23. august 2006 #6 Skrevet 23. august 2006 Hadde en jobb hvor jeg hadde mellom 10.000 og 15.000 skritt pr. dag. Dette holdt meg i god form, men så kom det bekkenproblemer, og jeg har sittet i en stol i 5 uker nå. Hadde store planer om mye frisk luft og lange turer, men nå er dette begrenset til noen turer i uka på butikken for å handle inn mat. Merker også på kiloene at det er blitt mindre aktivitet. Har veldig dårlig samvittighet, og tenker på dette daglig.
Gjest Skrevet 23. august 2006 #7 Skrevet 23. august 2006 Jeg trimmer litt ja. Tur eller svømming nesten hver dag! Skal i svømmehallen nå øyeblikk. Men så er formen meget god også da....litt andpusten i trapper bare:-)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. august 2006 #8 Skrevet 23. august 2006 Jeg svømmer og tar styrkeøvelser i vann effektivt minst 55 min 6 ganger i uka,, sliter skikkelig med bekkenet,men dette er det eneste som holder det litt i sjakk.. gruer meg til jeg må slutte.. legen sa at jeg burde droppe det når det er 3 uker til termin pga infeksjons fare.. ja ja .. 3 uker igjen å svømme på da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå