Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #1 Del Skrevet 22. august 2006 Hva synes dere om Tine ? Kort og enkelt navn, passer bra til mellomnavn.. Ja vet at de fleste tenker ''Tine Melk'' med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #2 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg tenker ikke Tine Melk med en gang. Jeg synes Tine er søtt og ordentlig. Desutten gir det rom for verdens søteste kjælenavn på babyen Titti..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. august 2006 #3 Del Skrevet 23. august 2006 Tine er sååå fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minna83 Skrevet 23. august 2006 #4 Del Skrevet 23. august 2006 Tine er fint! Sött men ikke übersött.. Tenker ikke på melk i det heletatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nil@ Skrevet 23. august 2006 #5 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg tenker heller ikke på melk. Tine er er enkelt og greit navn. Liker Stine bedre, men det er min smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noegodtivente Skrevet 23. august 2006 #6 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg er enig i at Tine kunne vært et pent navn, jeg vet dessverre om folk med dette navnet som har skiftet navn pga mobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå