Gå til innhold

Klar for litt gode nyheter jenter???

Anbefalte innlegg

Samme hva leger, naboer, venner eller andre sier: dette er de nakne fakta:

2003: Antall fødte av mor over 45 år: 50

2004: --------------- ----------------------: 45

2003: Antall fødte av mor mellom 40 og 44 år: 1221

2004:----------------- -------- --------------------------: 1271

2003: Antall fødte med mor mellom 35 og 39 år: 8022

2004: -------------------- ----------------------------------: 8396

Sum i 2003 er 9293 barn født av mødre over 35 år, og i 2004 økte tallet til 9712!!!

Og som om dette ikke var gode nok fakta: I 2003 var det 1274 barn av mødre under 20 år, året etter var tallet 1175. I 2004 var det 8150 barn av mødre mellom 20 og 24 år og altså 8396 mellom 35 og 39 år.

Det er bare en ting å si om dette; vi over 35 år blir stadig mer fruktbare, og de under 24 blir stadig MINDRE fruktbare. Eller???

En ting er i alle fall sikkert, hver dag blir det i snitt født over 26 barn av mødre over 35 år, og novembernatt: hver uke blir det født et barn av en mor som er minst like ung som deg, ingen grunn til at ikke du blir en av dem!!

Håper det er flere enn meg som blir litt inspirert av denne infoen! Er som sagt ikke tilhenger av synsing, men dette er kalde fakta som ingen kan prate seg bort fra.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6033116-klar-for-litt-gode-nyheter-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Nicco!!

Vet du, mannen og jeg snakket om noen venner vi har, par altså. Vi kjenner, i vår naerhet, minst 5 par som pröver å få barn, men ikke lykkes.Det er en tragedi. De er alle 25-35 år gamle. Vi kjenner flere par som truffet hverandre efter 35 år og, faktisk, alle de paren har blitt gravide ganske fort. Jeg förstår at dette er en tilfeldighet, jeg vet at fertiliteten går ned med alderen. MEN, dette tal om at efter 35 er det slutt, det er jo ikke sant i det hele tatt!

Så takk for den statistikken Nicco!

Ja dette var en statistikk etter min smak!

Ikke så mange over 45, men som du har vært inn på før, så er det vel kanskje ikke så mange i den aldersgruppen som prøver heller.

Og ihvertfall ikke så iherdig som meg....!

Bra tall for deg nicco, og alle dere andre mellom 35-39 kan bare lene dere tilbake, for barna kommer til å komme som perler på en snor, det er jeg sikker på!

Finn en statistikk som sier noe om hvor mange som prøver da nicco? Så har du noe å drive med på jobben!

Jeg fikk ikke mange "doser" denne gangen, pokker heller. Igår kvekd som jeg tenkte å ta siste krampeforsøk, kom han ikke hjem engang. Han måtte jobbe utover natta. Så nå gidder jeg ikke for nå er jeg sur på han som ikke bare sier han må hjem til viktigere oppgaver. Kanskje man skulle få permisjon fra jobben under el? Nå er mitt underliv forseglet noen dager......

Men novembernatt da!! Det er noe som heter prioriteringer!! Det må du lære mannen din. Har kona el, så merker mannen ganske fort en intens hodepine, og må rett og slett bare komme seg hjem fra jobb i en viss fart. Dette er absolutt fraværsgrunn.

Fint å få noen "oppgaver" å fordrive tiden med, men jeg tror akkurat den om prøvere kan bli litt vanskelig, gitt....

Ja det var det jeg mente også, men han har ikke sånn jobb at han kan bli syk ellergå. Neste gang får jeg dra etter på jobb, så får vi gjøre det på spisebordet ellet garderoben.

Men nå skal jeg legge meg, og prøver'n seg så er det for sent. Basta.

Er så glad jeg ikke skal jobbe, hverken i natt eller noen andre netter i hele mitt liv. Det er jeg ferdig med!

Bra at du kan gjøre litt fornuftig da mens du får betalt!

Natta nicco!

Annonse

• 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...