Gå til innhold

Kjønnssykdommer og fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om barnet kan få kjønnsvorter dersom den som føder har det? Kan en fryse de vekk når en er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sliter med det samme som deg. Snakka med jordmor om det i dag. Hun sa at vi ikke kan bruke sånn pensling under graviditet. Men vi kan be fastlege henvise oss til gynekologisk poliklinikk for frysing eller brenning.

Det er ikke farlig for barnet, men jeg vil ha de vekk på grunn av at jeg synes det er skikkelig ekkelt!!!UGG!!! hehe...

Skrevet

Takk for svar :) Ikke akkurat pent nei... Har du fått flere etter du ble gravid? Eller har de forandra seg?

Skrevet

Jeg fikk voldsomt utslag forrige gang jeg var gravid. Jeg satt faktisk i dusjen og nappet dem bort. Ble en del blodsøl, men jeg ble kvitt dem og har ikke hatt noe utbrudd siden da (5 år siden). Har gådd mye til gynekolog også på grunn av celleforandringer, men ingen har sagt noe om at de ser at jeg har eller har hatt kjønnsvorter

Skrevet

hadde et vennepar som hadde kjønnsvorter.

å de måtte fram og tilbake på sykehuset,fordi legene var så usikkre om hun måtte ta keisersnitt,slik at ungen ikke fikk kjønnsvorter.

men de kom fra til at hun ikke behøvde det,fordi kjønnsvortene var et virus,så et keisersnitt ville ikke gjort forskjellen om han fikk det eller ikke.

men hu dama fikk vist brent/fryst de bort.

å ungen fikk ikke kjønnsvorter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...