nr3på vei :-) Skrevet 22. august 2006 #1 Skrevet 22. august 2006 Har dere fått strekkmerker? jeg har ikke fått noen nye.. men har en del fra før...
tira fødte 24/08 Skrevet 22. august 2006 #2 Skrevet 22. august 2006 jepp! og har fått endel nye og....beg vel å komme rundt uke 30 eller noe...
Lilliren Skrevet 22. august 2006 #3 Skrevet 22. august 2006 Har ikke termin før 30 sept, men ser jo bare deler av magen min nå, så jeg vet ikke om det har kommet noen. Har fra de to tidligere svangerskap en del på brystene, på hoftene og innersidene av lårene, men ikke på magen....så det blir spennende å se, kommer nok sikkert til å få på magen og om jeg skal gå helt til 30 sept, alle sier jeg ser ferdig-gått ut!!
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 22. august 2006 #4 Skrevet 22. august 2006 Ingen strekkmerker på magen, rumpa eller puppene. Vanskelig å si om jeg har fått noen på lårene. Hadde noen der fra før etter vekstspurt i puberteten, og tror ikke det har kommet noen nye til. Men det kan jo ha gjort det uten at jeg har merket det...
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 jada... trodde jeg skulle slippe d men det begynte å komme i uke 35. og nå er det masse nye hver eneste dag.. kjedelig.. men vi får noe fint for det alle sammen!!
bullen med gutt har fått Theo Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 og dette til tross for at jeg har smurt meg masse med weleda svangerskapsolje hele svangerskapet.
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 22. august 2006 #7 Skrevet 22. august 2006 har smurt meg manisk med body butter (fra bodyshop) hver kveld siden uke 16 (har ikke turd å la være, i tilfelle det hjelper) Får se på slutten av svangerskapet da om det har hatt noen effekt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 22. august 2006 #8 Skrevet 22. august 2006 Hehe, var heldig helt til i går jeg da! Ikke ett eneste merke til da. Men så hadde jeg veldig mange sammentrekninger (ganske så vonde) her i går kveld/natt og da poppet det opp ett par stk :-( Så var merkefri frem til akkurat uke 38!!!!!!!!!
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 22. august 2006 #9 Skrevet 22. august 2006 hmmm.... er man altså aldri trygg. De kan sprette opp når-som-helst?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 22. august 2006 #10 Skrevet 22. august 2006 Ja, trodde jeg var trygg nå, men neida :-/
hårsår Skrevet 23. august 2006 #11 Skrevet 23. august 2006 Har kjøpt inn alle anbefalte kremer og oljer, men er ikke like god til å huske å smøre meg inn. Er i uke 34,og kjenner at det begynner å bli trangt i huden over magen. Har ikke strekkmerker ennnå. Får håpe det holder tiden ut..
Bilba og gutta :) Skrevet 23. august 2006 #12 Skrevet 23. august 2006 Er 2 dager på overtid og har ikke fått noen strekkmerker.... men har hørt de kan poppe opp under fødsel også, så jeg er jo ikke helt trygg enda.
mammaendelig Skrevet 23. august 2006 #13 Skrevet 23. august 2006 De har begynt å komme nå i uke 39. Kjipt, trodde jeg skulle unngå dem...
mor til prins Skrevet 23. august 2006 #14 Skrevet 23. august 2006 jeg er i uke 30 og har ikke fått noen enda. har smurt meg gjennom hele svangerskapet. hver kveld smører samboer inn magen og vi spiller en melodi fra en sånn leke som man kan henge over senga til babyen. det er vår kosestund med barnet før vi legger oss til å sove. veldig koselig for oss alle. anbefales. og så sier man at barnet kjenner igjen denne melodien og roer seg av den også etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2006 #15 Skrevet 23. august 2006 Er de blålilla når man får de da?Sees de tydelig?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 23. august 2006 #16 Skrevet 23. august 2006 Mine første strekkmerker kom i forrige uke, uke 33/34. Foreløpig bare noen nederst på magen. Har også smurt meg gjennom hele svangerskapet, men det er jo hormonelt så det hjelper vel ikke.. Så lenge jeg ikke blir fuull av dem skal jeg ikke klage. Kommer jo noe fantastisk ut av det! Mine er rød-lilla eller noe sånt..
-MtG- Skrevet 23. august 2006 #17 Skrevet 23. august 2006 Her blir det fler og fler. Er i uke 36 nå og de begynte vel å komme sånn i uke 33 eller noe. De som er der blir større og mørkere etterhvert som nye kommer til:) Litt rød-lilla kan man vel si. Men nå står ihvertfall magen i stil med resten av kroppen da, som har vært dekket med strekkmerker siden puberteten:)
Ninn (har født:) Skrevet 23. august 2006 #19 Skrevet 23. august 2006 Hei! Jeg har fått noen på puppene, husker ikke helt når, men kanskje for ca 2 måneder siden, ellers har jeg ikke fått noen fler. Håper at det ikke kommer på magen, men man vet aldri...noen får dem etter fødsel også, vel vel, det er ikke så farlig når jeg vet at det snart dukker opp en liten baby:) Jeg har 1 uke til termin.
2 søte Skrevet 23. august 2006 #21 Skrevet 23. august 2006 kun litt over navelen, og de fikk jeg for 2-3dager siden.. trodde jeg slapp unna men så heldig var jeg ikke. men skal no ikke klage, det er veldig lite da:)
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 23. august 2006 #22 Skrevet 23. august 2006 34 uker og ingen her enda.. men de kommer vel.. smører meg 2 ganger pr dag,men det er jo hormonelt så man vet aldri. . har det noe å si hvor stor magen blir også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå