Gå til innhold

Heisann! Noe nervøs ja

Anbefalte innlegg

Jente fra Telemark, med en noe nervøs start på ny graviditet...

Hadde en MA i Februar 2006 (16+3) og det ble konstatert en Mola. Pga dette skulle jeg vente 6 mnd. etter utskrapning.

Dette var greit, dog noe kjedelig.

Nå har det skjedd at jeg har blitt gravid på pilla og skal til første kontroll i morgen. Har fått ett lite hint om at det kan bli vanskelige valg å ta da, om jeg vil beholde og vente, eller ta fosteret bort og vente i et par mnd. før vi prøver igjen. Trur ikke jeg klarer og gå for det siste alt. gitt... men får se...

Ja ja - litt nervøs hei her, men måtte bare få det ut - kommer innom i morgen kveld for å gi "rapport" om hvordan det går :)

Håper på 35 uker til her inne...

Klems fra Reggius som er kvalm og "tung" i magen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6032709-heisann-noe-nerv%C3%B8s-ja/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo!

Alt gikk veldig bra idag, selv om jeg var fryktelig nervøs. En mola er en celleforandring i livmora, noe som selvsagt ikke er bra, livmora blir da ingen god bolig for ett lite nurk. Jeg har gått og målt HCG for å få den ned på null (etter utskrapning) og at det ikke skal skje en ny økning av HCG. Om det skjer en økning er det enten en ny celleforandring eller graviditet...

Er det en celleforandring så kan dette selvsagt utarte seg og bli kreft, det kan igjen spre seg til lungene!? så idag tok jeg røntgen av lungene og gyn. konfererte med lege på rikshospitalet og radiumen - var hoppende nervøs når jeg skulle inn til han igjen ja :)

MEN alt gikk bra... fikk også innvendig gyn undersøkelse og der kunne jeg se tydelig en fostersekk, men det var altfor tidlig å se noe fosternalegg... Skal få ny UL om to uker og deretter om 4 uker, er alt normalt deretter kan jeg følge normal svangerskapskontroll...

Håper du fikk svar på spørsmålet, bare spør igjen om det er noe du lurer på...

Klem fra Reggius...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...