Gå til innhold

Hjelp! Lommeboka borte i Bulgaria!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med spesielle evner her som kan hjelpe meg. Tviler egentlig på at jeg har mistet den ute. Tror faktisk heller at en av de tre små her har funnet den i leiligheten og gjemt den på en "lur" plass.

Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får frem at den er "Inne å at eieren av den er i næheten.

Den er nok trygg altså.

Jeg ser en plante,en stor potteplane på gulvet med grønne blader, kan være en er i nærheten av den..

Mvh

Skrevet

Takk. Håper virkelig den er her inne. Så mange som får misbrukt kortet! Men her er ingen planter på gulvet i leiligheten vi leier. Bare to plastplanter på tt bord.

Den er mørk brun, inneholder bulgarske penger og ett VISA kort

Skrevet

kan være at jeg ser denne planta som er i næheten av der dere bor, får inn ting som ikke er så lett å plassere alltid..

hmm.. men får opp under eller bak/oppi noe.

Får opp at den ligger ett sted hvor den lett kan finnes, det må bare letes der..

Det er veldig kjedelig å miste sånnt.

Kan nok være lrt å sperre kortet senere i kveld om dere ikke finner den bare for å være sikker, men det ville være rart.. får opp at den er der altså..

Lykke til med letinga,forresten er et en resepsjon der?

Kan det være at du har mistet den der å at den ligger der til deg??

Hilsen

Skrevet

Kortet ble sperret i går, og har med flere kort. Så det går bra. Men er redd for at det alt kan ha blitt misbrukt, og det finner en vel ikke ut med en gang. Så håper virkelig du har rett i at den er her.

Her er ingen resepsjon. Vi leier privat.

Skrevet

Hei du... er ny på området her... "ser" ut for meg som at den har liggi på nattbordet ditt eller noe... Har dere stuepike, som rer opp sengene deres eller noe? Får opp noe om en litt spess lommebok, litt annerledes havner i ett hvitt forkle.... Ikke vet jeg. Håper ingenting blir missbrukt, men det er ikke barna dine som har tatt den!

Skrevet

Ps får opp noe om Sunny beach!!!? Kan de dere leier av ha ekstra nøkkel? Huff... Får ikke opp at dere har mista den, men at den har blitt stjålet!!!

Skrevet

Her er noen som gjør rent, men de har ikke vert her siden lørdag. De har heller ikke forklær. Lommeboka er en helt ordinær, mørk brun skinnlommebok.

Skrevet

Fortsatt ikke funnet.

Noen flere som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...